سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اندیمشک آماده استقبال از مهمانان نوروزی می‌شود

فرماندار اندیمشک گفت: میادین ورودی شهرستان در کوتاه‌ترین زمان ممکن توسط دستگاه‌های مرتبط زیباسازی و ساماندهی شوند.

پیمان جهانگیری گفت: با توجه به اینکه در اثر کرونا شهرستان دو سال از ورود مسافران نوروزی و کاروان‌های راهیان نور محروم بوده است، امسال پیش بینی می‌شود با توجه به آزاد بودن سفر‌های نوروزی و مناسب بودن آب و هوا امسال خیل عظیمی از مهمانان نوروزی به اندیمشک سفر کنند.

به گفته او با توجه به اینکه شهرستان اندیمشک از جاذبه‌های گردشگری و آب و هوای مناسبی برخوردار است و در ایام نوروز سالیان گذشته نیز میزبان صد‌ها هزار نفری مهمانان نوروزی بوده است باید امسال نیز تمام امکانات شهرستان جهت استقبال از مهمانان نوروزی و کاروان‌های راهیان نور آماده شوند.

فرماندار اندیمشک می گوید: شهرداری، اداره برق و نیروی انتظامی شهرستان نسبت به آماده سازی پارک‌ها نماز خانه ها، سرویس بهداشتی، روشنایی پارک‌ها و تامین امنیت مسافران که در پارک ها‌ی و کمپ‌های نوروزی سطح شهرستان استقرار پیدا می‌کنند اقدام کنند.

اندیمشک آماده استقبال از مهمانان نوروزی و کاروان‌های راهیان نور می‌شود و ادارات راهداری هلال احمر، اورژانس و پلیس راه نسبت به داشتن آمادگی لازم جهت حضور پررنگی در جاده‌های شهرستان اقدام کنند.

مسافران نوروزی که به اندیمشک سفر خواهند کرد پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و نباید نوروز بهانه‌ای شود نسبت به نقض پروتکل‌های بهداشتی توسط برخی از مردم شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.