دبیر ستاد خدمات سفر‌های نوروزی دزفول بر آماده سازی زیرساخت‌های شهرستان برای پذیرش مهمانان نوروزی با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی تاکید کرد

دبیر ستاد خدمات سفر‌های نوروزی دزفول گفت: باید دستگاه‌های اجرایی زیر ساخت‌های لازم را برای تعطیلات نوروزی فراهم کنند و کمیته‌های ۱۱ گانه درخصوص استقبال از میهمانان نوروزی در دزفول تشکیل شده تا از میهمانان نوروزی با نهایت تکریم، احترام و خدمات از آن‌ها پذیرایی شود.

عباس چراغ چشم می گوید: باید تلاش شود میهمانان نوروزی با ظرفیت‌ها، امکانات و توانمندی‌های دزفول آشنا شوند که این امر در رشد و توسعه شهرستان موثر است و باید با ارتباطاتی که بواسطه ورود گردشگران به دزفول برقرار می‌شود برای  ایجاد اشتغال در شهرستان بهره گیریم.

به گفته او برنامه ستاد  نوروزی دزفول از ۲۵ اسفندماه آغاز  و تا ۱۵ فروردین ماه ادامه دارد و تمامی ادارات باید ستاد خدمات مسافران نوروزی را در اداره تشکیل و گزارش‌ها را به دبیرخانه ارسال کنند.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دزفول گفت: حفاری در روز‌های پایانی اسفند تا نیمه فروردین ۱۴۰۱ ممنوع است و باید با بنر و بیلبوردخوش آمدگویی، زیباسازی شهری و معرفی تابلو‌های گردشگری از میهمانان نوروزی استقبال کرد.

 کشیک نوروزی ادارات از ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین ماه ارسال شوند و ظرفیت‌های آموزش پرورش، شهرداری، هلال احمر، هتل‌ها و باغ ویلا‌ها معرفی و برای پذیرش میهمانان نوروزی برنامه ریزی و وضعیت بهداشتی سرویس‌های بهداشتی باید به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد و نظافت به صورت روزانه و ساعتی انجام شود.  

مسافران نوروزی در ایام نوروز و با  گرم شدن هوا از رودخانه دز برای آب تنی استفاده می‌کنند که شهرداری باید در این خصوص توجه داشته باشد و باید به اماکن مذهبی زیارتی  نیز توجه ویژه شود ضمن اینکه نمایشگاه نیروی هوایی نیز برنامه‌های ویژه‌ای خواهد داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.