معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خوزستان گفت: این اقدام به منظور مشکل نشدن مسافران نوروزی هنگام تردد در خیابان‌ها است.

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - محمد خانچی می‌گوید: در مکان‌هایی که امکان ترمیم نوار حفاری نیست باید حتما مناسب سازی لازم انجام شود تا برای تردد مردم در ایام نوروز مشکلی ایجاد نشود.

او با تاکید بر اینکه باید از هفته آینده گروه‌هایی برای نظارت بر مسیر‌ها و جاده‌های خوزستان با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز تشکیل شود افزود: ساماندهی ورودی شهر‌ها برای استقبال از مهمانان نوروزی بسیار اهمیت دارد.

آقای خانچی گفت: در بحث ترافیکی، اموری مثل رنگ آمیزی علایم و نشانه‌ها نیز باید انجام شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خوزستان با یادآوری این مسئله که این استان پرترافیک است تردد تمامی خودرو‌های دولتی در ایام نوروز را منوط به داشتن برگه ماموریتی دانست.

این مقام مسئول همچنین اشاره کرد که خوزستان استانی مهمانپذیر بوده و با توجه به تردد راهیان نور و مسافران نوروزی لازم است روشنایی معابر و جاده‌ها فراهم و ناوگان حمل و نقل عمومی نیز در آماده باش کامل باشند.

به گفته محمد خانچی اداراتی همچون آموزش و پرورش و دستگاه‌هایی که در مناطق پر ترافیک شهر هستند نیز می‌توانند فضا‌های خود را به عنوان توقفگاه خودرو‌های مسافران نوروزی در اختیار قرار دهند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.