سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طرح ویژه «عیدانه» در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می شود

مدیرکل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد از اجرای طرح ویژه «عیدانه» در استان خبر داد.

بهمن رحمتی با تاکید بر اجرای شایسته این طرح در آستانه سال جدید، گفت: طرح عیدانه اداره کل استاندارد استان ناظر بر مسئولیت اجتماعی و خیر همگانی می‌باشد.

او با بیان اینکه طرح ویژه عیدانه از ۱۵ اسفند امسال شروع و تا ۱۵ فروردین سال ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت، می گوید: به منظور ارائه خدمات مطلوب و کیفی به عموم شهروندان و مسافران نوروزی، نظارت بر کالاها، خدمات، هتل‌ها، مراکز تفریحی و خدماتی این طرح مستمر انجام می‌شود.

به گفته مدیرکل استاندارد استان، این طرح با همکاری سایر نهادها از جمله شهرداری‌های سراسر استان و ستاد سفرهای نوروزی اجرا خواهد شد و علاوه بر ایجاد اطمینان خاطر شهروندان، سعی در فرهنگ سازی استاندارد در بین عموم مردم داریم.

رحمتی می گوید: در طرح ویژه عیدانه، به عنوان خادم مردم جهش کیفی کالاها و خدمات را مدنظر قرار خواهیم داد.

او گفت: در کهگیلویه و بویراحمد به عنوان پایتخت طبیعت ایران و یکی از استان‌های سیاحتی و مسافر پذیر کشور، اقدامات ویژه ای در زمینه ایمنی جاده‌ها در نقاط پرخطر و حادثه خیز با نصب بیلبورد و بنر، به مسافران آگاهی لازم در برخورد با خطرات احتمالی داده می‌شود.

رحمتی می گوید: هدف از این طرح ارائه خدمات مطلوب و شایسته به شهروندان و مسافران نوروزی است.

او در پایان گفت: همکاری اصحاب رسانه و صدا و سیمای مرکز استان در جهت آگاهی و اطلاع رسانی عموم شهروندان از دریافت خدمات می‌تواند در اجرای هر چه بهتر این طرح ما را یاری رساند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.