مدیر جهاد کشاورزی دنا گفت: مانور نظارت و تنظیم بازار در شهر پاتاوه توسط جهاد کشاورزی شهرستان دنا آغاز شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یاسوج - نجف علی آراسته گفت: ۲ گروه ۶ و ۵  تن در شهرستان دنا و شهر پاتاوه به صورت روزانه نظارت و کنترل قیمت‌های محصولات کشاورزی را برعهده دارند.

او گفت: کالا‌های اساسی مردم از جمله برنج، قند، مرغ و گوشت در شهر پاتاوه و دیگر مناطق شهرستان دنا موجود است و کمبودی در این زمینه وجود ندارد.

مدیر جهاد کشاورزی دنا گفت: گروه ۲ نفره بازرسانِ ویژه نیز به صورت مستمر از مراکز توزیع میوه و تره بار، عمده و خرده فروشی ها، سوپر مارکت ها، بنگاه‌های تولیدی و واحد‌های عرضه محصولات کشاورزی بازدید می‌کنند.

او گفت: نظارت بر تعیین قیمت‌های مصوب کالا‌های اساسی، بررسی نحوه قیمت گذاری بر روی کالا توسط فروشندگان به منظور خرید آسان شهروندان از جمله اهداف این مانور است.

انتهای پيام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۳ ۰۶ فروردين ۱۴۰۱
متاسفانه در مرکز استان به پاتاوه اصلا رسیدگی نمی شود و شهر مشکلات زیربنایی و ساختاری زیادی دارد امکانات و تجهیزات بسیار کم هست و به خوبی در این بخش شلوغ و پر تردد امکانات تخصیص داده نشده است و تبعیض و بی عدالتی و بی انصافی در این بخش و شهر به فراوانی دیده می شود.از استانداری تقاضا می شود به این بخش و شهر رسیدگی جدی بنمایند.این شهر ولایت مدار و ولایت پذیر هست و همواره طرفدار انقلاب اسلامی بوده هست اما همواره در فقر و تنگنا و محرومیت مفرط بوده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۶ ۰۳ بهمن ۱۴۰۰
پاتاوه فاقد امکانات و تجهیزات و زیرساخت های آموزشی اجتماعی فرهنگی اقتصادی مالی می باشد کمبود امکانات شهری کمبود امکانات رفاهی به وضوح دیده می شود.