سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه سنندج:

دولت سیزدهم برای خدمتگزاری به مردم آستین همت بالا زده است

رستمی گفت: دولت سیزدهم برای خدمتگزاری به مردم آستین همت را بالا زده و رویکردشان قابل تقدیر است.

 امام جمعه سنندج ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه سنندج با تسلیت درگذشت ماموستا شیخ محمد ابراهیمی مریوانی گفت: این عالم ربانی امام جمعه سابق مریوان و امام جماعت مسجد حاجی نجیم این شهرستان ۶۰ سال در سنگر وحدت و دفاع از اسلام و نظام تلاش کرد.

ماموستا فایق رستمی گفت : دین اسلام بزرگترین آزادی، شرف و کرامت را به بشریت داده و با هیچ دینی قابل قیاس نیست ، آمریکا و غربی‌ها همواره حجاب و عفاف را مورد هجمه قرار داده و دنبال بی‌بند و باری هستند.

او می گوید: آیا رعایت حجاب بر خلاف شریعت اسلام است که امروزه غربی‌ها آن را مورد انتقاد قرار داده‌اند ؟

امام جمعه سنندج گفت:دین اسلام به بشریت عزت داده و همواره بر ترویج داین فریضه الهی تاکید داشته، اما امروزه در کشور‌های دیگر همچون هندوستان، دختران را به جرم حجاب نابود می‌کنند.

به گفته رستمی خدمت به مردم بالاترین عبادت  است و همه مسئولان باید در این راستا گام بردارند و خوشبختانه دولت کریمه سیزدهم در همین راستا اختیارات خوبی به استانداران کشور داده است.

او می گوید: مسئولان در راستای خدمتگزاری به مردم شب و روز نشناسند و همواره خود را خادم بدانند.

امما جمعه سنندج گفت: جا دارد از مسئولان تیم هسته‌ای که با استقامت و اراده خود توانسته، بدون آن که امتیازی به دشمن بدهند، تحریم‌های ایران را بردارند تشکر کرد.

رستمی ایجاد منطقه آزاد بانه و مریوان را نشانه توجه دولت به استان کردستان دانست و گفت: دولت موظف است همانند یک پدر برای رفع مشکلات مردمی گام بردارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.