رستمی گفت: حضور گسترده و انقلابی مردم کردستان در مراسم گرامیداشت ۲۲ بهمن، نشان داد که آنان با وجود مشکلات اقتصادی و تحریم‌ها، بعد از ۴۳ سال همچنان پای انقلاب ایستاده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان سنندج  - امام جمعه سنندج امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر گفت: امروز مردم کردستان مانند دیگر نقاط کشور، یکپارچه و یکصدا برای حفظ دبن اسلام و پاسداری از کیان، امنیت، استقلال، آزادی و پشتیبانی از نظام، توسعه و تمدن اسلامی به صحنه آمدند.

رستمی حضور گسترده مردم را در آیین ۲۲ بهمن نشانه شجاعت مردم دانست و گفت: مردم ایران اسلامی بعد از سال‌ها از پیروزی از انقلاب و با وجود تحمل تمام سختی‌ها، صبر و استقامت در برابر دسیسه‌های دشمن و تحریم‌ها، نشان دادتد که اجازه نمی‌دهند خون شهدا پایمال شود.

او حضور اقشازگر مختلف مردم را در مراسم گرامیداشت ۲۲ بهمن شایسته تقدیر دانست و گفت: مردم به ویژه کردستانی‌ها به دلیل تحمل سختی‌های زیاد، شایسته بهترین خدمات هستند و امیدواریم مسئولان تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات ملت به کار گیرند.

امام جمعه سنندج در بخش دیگری از خطبه‌ها بر ضرورت برقراری عدالت در خانواده‌ها و جامعه تاکید کرد و گفت: اگر عدالت واقعی که در قرآن بر آن تاکید شده، رعایت شود، شاهد ظلم و ستم نخواهیم بود، همچنانکه نظام اسلامی در این زمینه به خوبی عمل کرده است.

رستمی خواستار رفع مشکلات اقتصادی به ویژه تورم در کشور شد و گفت: انتظار داریم دولت سبزدهم تمام تلاش خود را برای تحقق وعده‌هایش بکار گیرد و بار مشکلات را بر دوش مردم بردارد و زمینه توسعه هر چه بیشتر کشور فراهم شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.