سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عیدانه معیشتی به نیازمندان اراک

به مناسبت عید مبعث ۸۰۰بسته کمک معیشتی برای نیازمندان بخش معصومیه تهیه شد.

به مناسبت مبعث پیامبر مهربانی‌ها در رزمایش کمک مومنانه بخش معصومیه شهرستان اراک ۸۰۰ بسته‌های کمک معیشتی برای نیازمندان این بخش تهیه شد تا بین آن‌ها توزیع شود.

سرهنگ پاسدار علیرضا مهدی جانشین فرمانده سپاه اراک گفت: این رزمایش همچنان ادامه خواهد یافت و از ۱۵ اسفند با همیاری سپاه، بسیج و همه خیران و قرارگاه فرهنگی شهید حاج قاسم سلیمانی بخش معصومیه بسته‌های کمک معیشتی دیگر میان محرومان و نیازمندان این بخش توزیع خواهد شد.

با شیوع کرونا در ایران وسخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر مواسات و همدلی و کمک مومنانه، رزمایش کمک مومنانه از اردیبهشت ماه سال گذشته همزمان با سراسر کشور در استان مرکزی هم آغاز شد و تا کنون ادامه دارد.

این رزمایش در راستای اجرای طرح همدلی و مواسات مومنانه و تهیه وتوزیع کمک‌های خیرین بین مردم کم برخوردار و آسیب دیدگان از شرایط کرونایی استان مرکزی اجرا می‌شود و در طول یک‌سال گذشته ۳۰۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان مرکزی توزیع شده است.

علاوه بر این به همت بسیجیان استان مرکزی سال گذشته بیش از ۶۰ کارگاه تولید ماسک، ۳۰ کارگاه تولید دستکش راه‌اندازی و روزانه بیش از ۱۰۰ هزار ماسک و ۱۰۰ هزار جفت دستکش تولید و در نقاط محروم استان توزیع شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.