به همت خیرین و بسیج، بسته‌های معیشتی بین نیازمندان کمیجان و میلاجرد توزیع شد.

باشگاه خبرنگاران جوان، اراک -  به مناسبت ایام سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی به همت سپاه ناحیه کمیجان و خیرین شهرستان کمیجان بیش از ۱۲۰۰بسته کمک مومنانه و کمک معیشتی تهیه  شد.

این بسته‌های حمایتی شامل اقلام مختلف مواد غذایی است که در بین آسیب دیدگان شیوع بیماری کرونا و نیازمندان توزیع شد.

رزمایش کمک‌های مومنانه در شهرمیلاجرد

به مناسبت دهه مقاومت و گرامیداشت سید الشهدای مقاومت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و با نام و یاد این شهید تعداد ۶۰۰ بسته معیشتی کمک‌های مومنانه تهیه شد.

این بسته‌ها به همت سازمان بسیج سازندگی استان مرکزی، بسیج سازندگی شهرستان و خیرین تهیه شده و در قالب این رزمایش در بخش شهر میلاجرد توزیع خواهد شد

با شیوع کرونا در ایران وسخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر مواسات و همدلی و کمک مومنانه، رزمایش کمک مومنانه از اردیبهشت ماه سال گذشته همزمان با سراسر کشور در استان مرکزی هم آغاز شد و تا کنون ادامه دارد.

این رزمایش در راستای اجرای طرح همدلی و مواسات مومنانه و تهیه وتوزیع کمک‌های خیرین بین مردم کم برخوردار و آسیب دیدگان از شرایط کرونایی استان مرکزی اجرا می‌شود و در طول یک‌سال گذشته ۳۰۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان مرکزی توزیع شده است.

علاوه بر این به همت بسیجیان استان مرکزی سال گذشته بیش از ۶۰ کارگاه تولید ماسک، ۳۰ کارگاه تولید دستکش راه‌اندازی و روزانه بیش از ۱۰۰ هزار ماسک و ۱۰۰ هزار جفت دستکش تولید و در نقاط محروم استان توزیع شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.