سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه اندازی ۲۳پایگاه ثبت نام رایگان بیمه سلامت در مناطق کم برخوردار استان

ساکنان بدون بیمه محلات کم برخوردار استان با مراجعه به پایگاه‌های ثبت نام بیمه سلامت رایگان زیر پوشش بیمه سلامت قرار می‌گیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان- دکتر سعید فرجی مدیرکل بیمه سلامت استان همدانگفت: یکی از اولویت‌های اصلی سازمان بیمه سلامت دسترسی مناسب به خدمات بیمه سلامت در مناطق حاشیه‌ای و کم برخوردار است که با اجرای آن، برای ساکنان این محلات بیمه همگانی سلامت به شکل رایگان صادر می‌شود.

او گفت: هم اکنون سه پایگاه در محله خضر، دو پایگاه در محله دیزج، دو پایگاه در محله منوچهری، دو پایگاه در محله مزدقینه و دو پایگاه نیز در مرکز شهر همدان آماده ثبت نام همشهریان هستند.

در شهرستان‌های استان نیز پایگاه‌های ثبت نام راه اندازی شده است و متقاضیان می‌توانند با در دست داشتن اصل مدارک هویتی خود و اعضای خانواده به پایگاه‌های ثبت نام بیمه سلامت مراجعه کنند.

مدیرکل بیمه سلامت استان همدان گفت: در طرح تحول و توسعه اجتماع محور محلات کم برخوردار، با مشخص کردن محلات کم برخوردار در سطح شهر همدان و هر یک از شهرستان‌ها و با هماهنگی‌های به عمل آمده با سایر سازمان‌های حمایتی و نهاد‌های مردمی، تعداد ۱۱پایگاه در شهرستان همدان، ۲پایگاه در شهرستان نهاوند، ۳ پایگاه در شهرستان ملایر، ۳ پایگاه در شهرستان تویسرکان، ۲پایگاه در شهرستان اسدآباد و ۲پایگاه نیز در شهرستان کبودراهنگ راه اندازی و آماده ثبت نام متقاضیان است.

انتهای پیام/م

برچسب ها: بیمه سلامت ، ثبت نام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.