سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دوره تخصصی "توانمندسازی فعالان قرآنی" در کردستان برگزار می‌شود

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از برگزاری دوره تخصصی «توانمندسازی فعالان قرآنی» در کردستان خبر داد و گفت: این دوره تخصصی برای ۳۰۰ نفر از مربیان جلسات خانگی و سنتی قرآن برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سنندج  - عبید رستمی گفت: دوره تخصصی «توانمندسازی فعالان قرآنی» برای مربیان جلسات خانگی و سنتی در تمام شهرستان های کردستان برگزار شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان با اشاره به اینکه این دوره‌های تخصصی با اولویت جلسات سنتی و خانگی قرآن برگزار شده و ادامه دارد، می گوید: تاکنون ۳۰۰ نفر از مربیان جلسات خانگی و سنتی قرآن در این دوره شرکت کرده‌اند.

او مدت زمان این دوره تخصصی را ۱۲ ساعت ذکر کرد و گفت: دوره تخصصی «توانمندسازی فعالان قرآنی» با هدف شناسایی و جذب فعالان قرآنی استان، معرفی به مؤسسات قرآنی و بهره‌مندی از مزایای اختصاص یافته و بیمه فعالان قرآنی برگزار شده است.

 به گفته رستمی نمایندگانی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و استان قم در اولین دوره برگزاری این طرح قرآنی در استان کردستان حضور داشتند و در پایان این دوره آموزشی از مربیان قرآنی جلساتی سنتی و خانگی قرآن تجلیل شد همچنین گواهینامه پایان دوره برای شرکت‌کنندگان صادر شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از صدور کارنامه آموزشی برای شرکت‌کنندگان خبر داد و گفت: در تلاشیم تعداد مربیان قرآنی شرکت‌کننده در دوره تخصصی «توانمندسازی فعالان قرآنی» را در استان کردستان به هزار نفر برسانیم.

این دوره تخصصی به همت شورای قرآنی استان، دفتر نماینده ولی فقیه و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان برگزار شد.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.