به مناسبت ایام الله دهه فجر در مراسمی و با حضور نماینده ولی فقیه در کردستان از ۳۰ نفر از چهره‌های برتر قرآنی استان کردستان تجلیل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سنندج - نماینده ولی فقیه در کردستان با تقدیر از فعالیت‌ها و زحمات مسئولان و فعالان قرآنی گفت: ترویج و توسعه قرآن در سه موضوع قرائت، تفسیر و عمل به آن است و فرهنگ قرآن باید در زندگی مردم ترویج پیدا کند، مقدمه عمل به قرآن قرائت و تفسیر قرآن است و این فعالان قرآنی هستند که باید زمینه را برای ترویج فرهنگ عمل به قرآن در جامعه فراهم کنند.

حجت الاسلام والمسلمین پور ذهبی برگزاری محافل تفسیر را از اولویت‌های فعالیت‌های قرآنی دانست و گفت: بزرگترین درس‌های زندگی در فهم آیات قرآن است و هر کس باید با حضور در محافل قرآنی زمینه را برای انس با قرآن در زندگی فراهم آورد و در نتیجه با عمل به این درس‌های پر برکت موجب سعادت دنیوی و اخروی خود شوند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه کردستان نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت دهه فجر گفت: برگزاری چندین محفل انس با قرآن با حضور قاریان برجسته بین المللی، برپایی همایش بزرگ نهضت قرآنی بصیرت انقلابی در سنندج و مریوان، برگزاری پویش مسابقه هر خانه یک محفل قرآنی وبرپایی بیش از ۱۰۰ محفل انس با قرآن در شهرستان‌ها از برنامه‌های کمیته قرآنی دهه فجر امسال می‌باشد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.