سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در ۲۴ ساعت گذشته

دو نفر دیگر در استان همدان قربانی کرونا شدند

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان از جان باختن دو بیمار دیگر در ۲۴ ساعت گذشته بر اثر ویروس کرونا در این استان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان-دکتر محمد طاهری گفت: با مرگ ۲ بیمار دیگر در ۲۴ ساعت گذشته، آمار متوفیان کرونا در استان همدان از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون به سه هزار و ۲۰۷ نفر رسید.

او گفت: همچنین با شناسایی ۱۵۳ بیمار جدید مشکوک و قطعی مبتلا به کرونا، شمار بیماران بستری در بیمارستان‌های استان به ۵۵۲ نفر رسید.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت:تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های استان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته سه هزار و ۹۶۵ مورد بوده است.

 طاهری گفت: اکنون ۲۸ بیمار مبتلا به کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه «آی. سی. یو» مراکز درمانی استان بستری هستند که مجموع بیماران شناسایی شده تاکنون به ۱۴۱ هزار و ۲۹۶ نفر رسیده است.

 تاکنون سه میلیون و ۳۰ هزار و ۶ دُز واکسن کرونا (نوبت اول، دوم و یادآور) برای جامعه هدف در این استان تزریق شده است.

به گفته او  از مجموع واکسن‌های تزریق شده در استان، یک میلیون و ۳۵۴ هزار و ۱۱۸ نفر دُز اول و یک میلیون و ۱۸۴ هزار و ۸۹۸ نفر دُز دوم و ۴۹۰ هزار و ۹۹۰ نفر نیز دُز سوم (یادآور) را دریافت کرده اند.

براساس آخرین اعلام وزارت بهداشت از وضعیت رنگ بندی کرونایی ۱۰ شهرستان استان همدان، «همدان، ملایر، تویسرکان، اسدآباد، درگزین و رزن» در وضعیت قرمز، «کبودراهنگ، بهار، فامنین و نهاوند» در وضعیت نارنجی قرار دارند. 

انتهای پیام/غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.