سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۱ خانه ورزش روستایی در سیستان و بلوچستان تجهیز شدند

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: ۱۱ خانه ورزش روستایی این استان با اعتبار ۱۷۰ میلیون تومان بهمن امسال تجهیز شدند.

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان - ادهم کرد زابلی گفت: یکی از برنامه‌های راهبردی وزارت ورزش و جوانان بهمراه فدراسیون ورزش های روستایی و بازی های بومی محلی و با مشارکت شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تجهیز خانه های ورزش روستایی در سطح روستاهای کشور بوده است.

او می گوید : بیش از ۵۱ درصد از جمعیت استان را روستائیان تشکیل می دهند اما فضاهای ورزشی کمتری در اختیار دارند از اینرو اداره کل ورزش و جوانان بیشترین نگاه را به این مناطق دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: با تجهیز ۱۱ خانه ورزش روستایی در استان در مجموع بیش از ۳۹۴ خانه ورزش روستایی هم اکنون در سطح استان فعال است.

او میز پینگ پنگ، راکت و توپ ،میز فوتبال دستی، صفحه شطرنج، دارت و تاتامی را از جمله تجهیزات این خانه‌های ورزش روستایی عنوان کرد و گفت: تجهیز و راه‌اندازی خانه‌های ورزش روستایی بدون تردید یکی از اقدامات ماندگار دولت تدبیر و امید است که زمینه‌های لازم را برای بازی کودکان، رشد و پیشرفت نوجوانان و جوانان را زیر سقف امید تا رسیدن به عرصه‌های قهرمانی مهیا ساخته است.

کرد گفت:توجه و توسعه ورزش در روستاها ضمن ایجاد عدالت در توزیع سرانه‌های ورزش سبب کشف و پرورش نیروهای جوان و استعدادهای نهفته ورزشی بسیاری در روستاهای این استان می‌شود.

هم‌اینک ۴۶ هزار ورزشکار سازمان یافته در قالب بیش‌از ۵۰ هیات استانی و ۵۰۰ هیات شهرستانی در سیستان و بلوچستان مشغول فعالیت هستند.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.