مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: ۲۹ طرح ورزشی با اعتبار۱۹۰ میلیارد ریال همزمان با دهه فجر چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این استان در حال راه‌اندازی و بهره‌برداری است.

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان - ادهم کردزابلی گفت: تعدادی از این طرح ها از ابتدای دهه مبارک فجر تاکنون افتتاح شده و بقیه نیز در حال راه اندازی و تا پایان دهه فجر بهره برداری می شود.

او  با اشاره به افتتاح زمین های چمن مصنوعی در مناطق مختلف استان گفت: گستره هر یک از این زمین‌های چمن مصنوعی یک‌هزار و ۳۵۰ مترمربع است.

به گفته مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان امسال ۱۵ زمین چمن برای بهره برداری در ایام دهه مبارک فجر آماده شده است.

او با اشاره به اهمیت خانه های ورزش روستایی گفت:همچنین ۱۱ خانه‌ ورزش روستایی با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی، توسعه ورزش روستایی و پرکردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در روستاها با مشارکت فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی، ستاد مبارزه بامواد مخدر و وزارت ورزش و جوانان کشور ساخته و تجهیز و به میمنت دهه فجر راه اندازی شد.

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان می گوید: همچنین در این ایام خانه بوکس به نام دانیال شه بخش بوکسور افتخار آفرین کشور در زاهدان به بهره برداری می رسد.

کردزابلی  گفتک سیستان و بلوچستان در بیشتر رشته‌های ورزشی ظرفیت‌های بسیار خوبی دارد که راه اندازی طرح های ورزشی می تواند به شکوفایی این استعدادها کمک کند.

 افزون‌بر ۴۶ هزار ورزشکار سازمان یافته در قالب حدود ۵۰ هیات استانی و ۵۰۰ هیات شهرستانی در سیستان و بلوچستان مشغول فعالیت هستند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.