سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مقام روس: مقامات غربی به دلیل توهم حمله به اوکراین به دکتر مراجعه کنند

معاون سفیر روسیه در سازمان ملل از گفتار مقامات غربی درباره احتمال حمله مسکو به اوکراین انتقاد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان - دمیتری پولیانسکی، معاون سفیر روسیه در سازمان ملل روز سه شنبه به رهبران غربی اعلام کرد باید به علت «پارانویا» (توهم) درباره نگرانی‌ها در خصوص احتمال حمله روسیه به اوکراین به دکتر مراجعه کنند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، کشورهای غربی می گویند روسیه حدود ۱۰۰ هزار نیرو در مرز اوکراین مستقر کرده است و می تواند طی چند روز آینده به این کشور حمله کند. پولیانسکی در این باره گفت: "من فکر می‌کنم آن‌ها باید یک دکتر خوب داشته باشند. من به آن‌ها توصیه می‌کنم این کار را انجام دهند. یک متخصص در زمینه چنین موارد پارانویایی".

وی در گفتگو با خبرنگاران، قصد روسیه را برای حمله به اوکراین را تکذیب و اعلام کرد: نیرو‌های ما در خاک خودمان هستند و تهدیدی برای هیچکس نیستند.

روسیه می‌گوید استقرار نیروهایش در مرز اوکراین بخشی از مانور‌های نظامی با بلاروس به عنوان متحدش است. از سوی دیگر، جو بایدن ،رئیس جمهور آمریکا در نشست خبری درباره تحولات اوکراین گفت: آمریکا، ناتو و اوکراین برای روسیه تهدید ایجاد نمی‌کنند و هدف ما بی ثبات کردن این کشور نیست. ما آماده ایم در صورت تمایل روسیه نگرانی‌های این کشور را بررسی کنیم.

بایدن گفت: باید به دیپلماسی برای حل بحران به وجود آمده در مرز‌های اوکراین و روسیه فرصت بدهیم.

انتهای پیام/ 
وی با اشاره به این که یک کشور نمی‌تواند مرز‌های کشور دیگر را با قدرت نظامی تغییر دهد تهدید کرد اگر روسیه به اوکراین حمله کند ما حضور خود را در کشور‌های عضو ناتو تقویت خواهیم کرد.

برچسب ها: اوکراین ، روسیه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.