سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

 اجرای طرح ۱۰۰ برگ خدمت در شهرداری کاشان

مدیر مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کاشان از اجرای طرح صد برگ خدمت شهرداری کاشان با بهره‌برداری از سه طرح عمرانی و رفاهی خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان  اصفهان - محمد علی فرجی گفت: طرح ۱۰۰ برگ خدمت شهرداری کاشان با بهره‌برداری از سه طرح عمرانی و رفاهی با اعتبار ۲۱ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان همزمان با شب میلاد امام علی(ع) اجرایی شد.

او گفت: در این طرح میدان حضرت معصومه (س)، بوستان شادی و جوانمرد به بهره‌برداری رسیدند. همچنین مسیر کندرو طرح زیرگذر (حدفاصل میدان حضرت ولیعصر (ع) تا شهرداری منطقه پنج) پس از اقداماتی نظیر زیرسازی، اجرای آسفالت، جدول‌گذاری و کانیوو و... با صرف اعتباری بیش از سه میلیارد تومان بهره‌برداری می‌شود.


او می‌گوید: میدان حضرت معصومه (س) واقع در تقاطع خزاق، طاهرآباد و راوند به عنوان بزرگ‌ترین میدان شهر با مساحت هشت هزار و ۵۰۰ متر مربع، اعتباری بیش از ۱۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان و به منظور استانداردسازی عبور و مرور، کاهش سوانح رانندگی و همچنین ایجاد ورودی مناسب برای کاشان ساخته شده است.

 به گفته او: بوستان شادی نیز واقع در حدفاصل شهرک قطب و شهرک آزادگان راوند با مساحت هشت هزار و ۵۰۰ متر مربع و اعتبار ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان برای ایجاد محیطی شاد، باطراوت و افزایش سرانه فضای سبز ساخته شد.

مدیر مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کاشان گفت: همچنین بوستان جوانمرد واقع در خیابان فاضل نراقی با مساحت ۱۵۰۰ متر مربع و اعتباری بیش از یک میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان به منظور تأمین نیاز این محدوده به فضای سبز و بهره‌مندی اهالی آن از محیطی بانشاط و مفرح بهره‌برداری شد.

شهرداری کاشان ۶ معاونت، پنج منطقه و ۱۰ سازمان زیر مجموعه دارد.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله حدود ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

انتهای پیام/ص

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.