سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح استخر سرپوشیده شهرستان قروه

همزمان با نهمین روز از دهه مبارک فجر استخر سرپوشیده در قروه با حضور استاندار کردستان به بهره‌برداری رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان سنندج - استاندار کردستان امروز در آیین بهره‌برداری از استخر سرپوشیده چمران قروه ضمن تقدیر از اداره کل ورزش و جوانان و بخش خصوصی برای تکمیل این طرح ورزشی، گفت: تلاش ما این است هرآنچه که ظرفیت استان و شهرستان قروه است به شکوفایی برسانیم.

اسماعیل زارعی کوشا مهمترین مشکل استان را بیکاری دانست و گفت: نقطه تمرکز خود را برای رفع مشکل بیکاری مقرر کرده‌ایم که بخش عمده‌ای از آن با سرمایه‌گذاری و فعال کردن واحد‌های اشتغال مولد قابل تحقق است تا وضعیت قدری سامان یابد.

او با بیان اینکه زیبنده کردستان نیست جزو استان‌های بالای کشور از لحاظ نرخ بیکاری باشد، گفت: شهرستان قروه از لحاظ کشاورزی، معدن و صنعت توانمندی زیادی دارد و کارخانه ذوب آهن قروه که سال‌ها با مشکل مواجه شده است به زودی با کمک بخش خصوصی فعال می‌شود.

استاندار کردستان می گوید: با پیگیری‌های زیادی که صورت گرفته، ظرف چند ماه آینده این واحد صنعتی به بخش خصوصی واگذار می‌شود تا با ظرفیت اشتغال بیش از ۳۰۰ نفر، شروع به فعالیت کند.

زارعی کوشا با اشاره به انتخاب پیمانکار برای مجموعه زنجیره فولاد قروه فگفت: این مجموعه نیز با انتخاب پیمانکار در حوزه بیجار به زودی شروع به کار خواهد کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان هم گفت: این پروژه ورزشی با مشارکت و سرمایه گذاری بخش دولتی و بخش خصوصی بازسازی و مرمت کامل شد.

حامد جولایی می گوید: برای بازسازی، ترمیم و تجهیز کامل استخر سرپوشیده مجموعه ورزشی شهید چمران شهرستان قروه که بنای آن در سال ۱۳۸۵ احداث شده مبلغی در حدود ۱۶۰ میلیارد ریال هزینه شده است که اعتبارات بخش دولتی آن هفت میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی است.

به گفته او: این پروژه ورزشی با مساحت ۲ هزار و ۸۰۰ مترمربع و یک هزار و ۲۰۰ مترمربع زیربنا دارای تجهیزاتی مانند: رختکن مجهز ورزشکاران، تاسیسات موتورخانه و گرمایشی، دفتر مدیریت، سرویس حمام گرم، سرویس بهداشتی است.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.