همزمان با نهمین روز از دهه فجر، ۶۷۸ طرح عمرانی و اشتغالزایی روستایی با حدود پنج هزار میلیارد ریال هزینه به صورت ویدیو کنفرانس و با حضور معاون اول رییس‌جمهور، در ۱۰ شهرستان کردستان به بهره‌برداری رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان سنندج - آیین نمادین افتتاح طرح‌ها عمرانی و اشتغالزایی روستایی امروز با حضور «اسماعیل زارعی کوشا» استاندار کردستان در دهگلان برگزار شد.

با بهره برداری از این طرح‌ها که شامل ۸۲ طرح عمرانی، ۱۲۲ طرح اشتغالزایی و ۴۷۰ طرح مربوط به دهیاری‌ها است ۱۷۵ هزار و ۶۰۵ نفر در ۵۳۳ روستای استان از مزایای آن‌ها بهره‌مند می‌شوند.

طرح‌های مذکور شامل ۳۸ طرح در بانه، ۳۰ پروژه در بیجار، ۵۶ طرح در قروه، ۵۲ طرح در کامیاران، ۶۵ طرح در دهگلان، ۱۳۶ طرح در سنندج، ۱۳۵ طرح در مریوان، ۴۰ طرح در سقز، ۵۳ طرح در سروآباد و ۶۹ طرح در دیواندره است.

طرح‌های قابل افتتاح در بانه شامل چهار طرح عمرانی، ۹ اشتغالزایی و ۲۵ طرح دهیاری، در بیجار ۱۶ طرح عمرانی، ۱۲ طرح اشتغالزایی و ۲ پروژه دهیاری، در قروه ۹ طرح عمرانی، پنج پروژه اشتغالزایی و ۴۲ طرح دهیاری‌ها و در کامیاران هم چهار طرح عمرانی، ۲۲ طرح اشتغالزایی و ۲۶ طرح دهیاری است.

در دهگلان هم چهار طرح عمرانی، هشت مورد اشتغالزایی و ۵۳ مورد دهیاری، سنندج ۱۰ طرح عمرانی، ۱۷ مورد اشتغالزایی و ۱۰۹ طرح دهیاری، مریوان شامل هشت طرح عمرانی، ۲۱ طرح اشتغالزایی و ۱۰۶ مورد دهیاری، سقز ۹ طرح عمرانی، ۲۰ پروژه اشتغالزایی و ۱۱ طرح دهیاری، سروآباد ۶ طرح عمرانی، چهار طرح اشتغالزایی و ۴۳ طرح دهیاری و دیواندره هم ۱۲ طرح عمرانی، چهار طرح اشتغالزایی و ۵۳ طرح مربوط به دهیاری‌ها است.

امروز همزمان در سراسر کشور و با حضور معاون اول رییس جمهور، ۶ هزار و ۵۷۸ طرح عمرانی، تولیدی و اشتغالزایی روستایی با اعتبار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.