سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمار جانباختگان کرونا در چهارمحال و بختیاری به هزار و ۷۶۸ نفر رسید

مجموع فوتی‌های ناشی از ابتلا به ویروس کرونا در چهارمحال و بختیاری به هزار و ۷۶۸ نفر رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان شهرکرد -  سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکردگفت: در هجدهمین روز از بهمن نتیجه آزمایش کرونای ۴۴۵ نفردر چهارمحال و بختیاری مثبت قطعی اعلام شد.

علی احمدی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته گذشته ۸۰۳ نفر با علائم بالینی مشکوک به کرونا به مراکز درمانی استان مراجعه کردند که نتیجه آزمایش ۴۲۱ نفر از مراجعه کنندگان سرپایی و ۲۴ نفر از بستری شدگان مثبت شد.

در ٢۴ ساعت گذشته یک مورد فوتی گزارش شد و هم اکنون ۱۱ بیمار با شرایط بحرانی و حال عمومی نسبتاً بد در بخش‌های مراقبت ویژه مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند.

شیوع سویه امیکرون ویروس کرونا در کشور باعث شده است تا دوباره رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بیش از گذشته مورد تاکید کارشناسان و مسئولان چهارمحال و بختیاری قرار گیرد.


بیشتر بخوانید


با اعلام رنگ‌بندی جدید شهر‌های مختلف در خصوص میزان شیوع ویروس کرونا به ویژه سویه امیکرون، اکنون پزشکان و کارشناسان بهداشتی نسبت به رعایت دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی مانند گذشته و حتی بیشتر از آن تاکید دارند.

هم اکنون ۲۷.۷ درصد جمعیت بالای ۱۲ سال استان چهارمحال و بختیاری، معادل ۲۱۴ هزار و ۲۴۰ دز، نسبت به تزریق نوبت سوم واکسن کرونا اقدام کرده‌اند.

همچنین در حال حاضر ۸۹ درصد جمعیت بالای ۱۲ سال دز اول واکسن کرونا و ۸۰.۷ درصد نیز موفق به تزریق دز دوم واکسن در استان چهارمحال و بختیاری شده اند.

انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.