اعلام وضعیت فعالیت آموزشی مدارس چهارمحال و بختیاری تا پایان هفته جاری

روابط‌عمومی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با صدور اطلاعیه ای وضعیت فعالیت آموزشی مدارس استان با توجه به شیوع سویه جدید کرونا را تا پایان هفته جاری اعلام کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان شهرکرد - در اطلاعیه روابط‌عمومی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری آمده است: با توجه به مصوبات ستاد استانی مبارزه با کرونای استان، وضعیت فعالیت آموزشی مدارس استان با توجه به شیوع سویه جدید کرونا تا پایان هفته جاری به شرح زیر است:

در شهر‌هایی که بر اساس رنگ‌بندی کرونایی در وضعیت قرمز قرار دارند، فعالیت آموزشی کلیه مدارس در کلیه مقاطع تحصیلی در بستر فضای مجازی صورت خواهد گرفت؛ بنابراین کلیه مدارس شهرستان شهرکرد در کلیه مقاطع تحصیلی شامل آموزش و پرورش ناحیه یک و دو شهرکرد و منطقه لاران، (از یکشنبه۱۷ لغایت پنجشنبه ۲۱ بهمن) فعالیت آموزشی خود را در فضای مجازی انجام خواهند داد.

حضور عوامل اجرایی آموزشگاه‌ها جهت پیگیری امور آموزشی در مدارس الزامی است.

در شهر‌هایی که بر اساس رنگ‌بندی کرونایی در وضعیت نارنجی و زرد قرار گرفته‌اند فعالیت آموزشی مدارس به صورت حضوری می‌باشد.


بیشتر بخوانید


هم اکنون به لحاظ شیوع بیماری کرونا شهرستان شهرکرد قرمز، شهرستان‌های سامان، بروجن، فارسان، لردگان، خانمیرزا و کیار در وضعیت نارنجی و شهرستان‌های اردل، بن، کوهرنگ در وضعیت زرد هستند.

همچنین بر اساس برودت هوا وضعیت فعالیت مدارس استان در روز یکشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ به این شرح است:

تمامی مدارس شهرستان‌های فارسان و کوهرنگ(بخش مرکزی و صمصامی) در کلیه مقاطع تحصیلی فعالیت آموزشی خود را از طریق فضای مجازی انجام خواهند داد و مدارس منطقه بازفت شهرستان کوهرنگ فعالیت آموزشی خود را با ۲ ساعت تاخیر آغاز خواهند نمود.

همه مدارس شهرستان سامان و بن فعالیت آموزشی خود را با یک ساعت تاخیر آغاز خواهند نمود.

در شهرستان کیار و بروجن و مناطق بلداجی، گندمان، مدارس مقطع ابتدایی فعالیت آموزشی خود را از طریق فضای مجازی انجام خواهند داد.

در منطقه میانکوه تمام مدارس ابتدایی در همه بخش‌ها و تمام مدارس بخش گندمکار در کلیه مقاطع، فعالیت آموزشی خود را با یک ساعت تاخیر انجام خواهند داد.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.