سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به مناسبت دهه فجر؛

از دو کتاب گذر اندیشه و الماس رونمایی شد

به مناسبت دهه فجر، از دو کتاب گذر اندیشه و الماس در شهر صالح آباد رونمایی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان- رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان بهار گفت: در شهر و بخش صالح آباد شاهد اقدامات فرهنگی بسیار خوبی بوده و هستیم و این شهر از پتانسیل فرهنگی بسیار غنی‌ای برخوردار است.

همزمان با ایام الله دهه فجر، مراسم رونمایی از دو کتاب «گذر اندیشه »و «الماس»  به نگارش آقایان یدالله شکری و علی یاری و همچنین تقدیر از نویسندگان و شاعر نامی صالح آباد مهدی طراوتی درصالح آباد برگزار شد.

فرماندار بهار نیز در این مراسم گفت: عامل پیشرفت انسان ها، انتقال تمدن‌ها از طریق کتاب است و کتاب همواره در تمامی دوره‌ها و زمان‌ها کمک حال بشر بوده است، تا آدمی با اندیشه‌های سالم در مسیر درست زندگی گام بر دارد و هیچ چیزی نمیتواند جای کتاب را بگیرد و کتاب است که به فکر، ذهن، اعتقاد و تمدن‌ها عمق می‌بخشد و ارزش‌ها را گسترش می‌دهد.

در این مراسم بعد از معرفی نویسنده ارزشی یدالله شکری نویسنده کتاب “گذر اندیشه” که در سال ۱۳۹۹ به چاپ رسیده بود، نقد کتاب توسط مهدی طراوتی شاعر خوش ذوق صالح آبادی انجام شد و با معرفی علی یاری نویسنده جوان شهر صالح آباد نویسنده کتاب” الماس” مریم رسولی روانشناس به نقد از این کتاب پرداخت و در پایان مراسم از نویسندگان تقدیر به عمل آمد.
انتهای پیام/ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.