نویسنده و پژوهشگر دفاع مقدس استان همدان از رونمایی کتاب «ساحل‌نشین نیستم» خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،لیلا گودرزیان فرد نویسنده همدانی از تدوین کتاب ساحل‌نشین نیستم خبر داد و بیان کرد: این کتاب مجموعه‌ای از خاطرات خانم شیوا گلکار زاده، مجری، تهیه کننده و گوینده رادیو در دوران دفاع مقدس است که به تازگی به رشته تحریر درآورده‌ام.

او افزود: خانم گلکار زاده نویسنده، تهیه کننده و گوینده برنامه‌های دوران دفاع مقدس از ابتدا تا انتهای جنگ بوده و پس از دوران دفاع مقدس نیز برنامه‌های مختلفی همچون «صمیمی با آفتاب» در زمینه رحلت امام (ره) و برنامه رادیویی پرمخاطب «نشانی» را اجرا کرده است.

گودرزیان فرد با تأکید بر اینکه این کتاب به عنوان اولین بار در کشور در زمینه خاطرات یک فعال رسانه‌ای نگاشته شده است، ادامه داد: کتاب با حمایت و سفارش اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و توسط انتشارات حماسه ماندگار چاپ خواهد شد.

نویسنده کتاب ساحل‌نشین نیستم ابراز داشت: کتاب مذکور غیر از مسئله دفاع مقدس به جنبه‌های مختلفی از مسائل اجتماعی نیز اشاره دارد، لازم به ذکر است خانم گلکار زاده علاوه بر همدان، در استان‌های سمنان، لرستان، خرم‌آباد و یاسوج نیز به عنوان یک فعال رسانه‌ای حضور داشتند.

گفتنی ست؛ این کتاب صبح امروز در سالن جلسات استانداری رونمایی شد.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.