سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهدای ما جان دادند، ولی ذره‌ای خاک ندادند

فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س) گفت: شهدای ما جان دادند، ولی ذره‌ای خاک ندادند، شهدایی که عشق به خدا در وجود آن‌ها موج میزد و ما نیز باید در چنین ایامی بیش از پیش یاد و خاطره آن‌ها را زنده نگه داریم و سعی کنیم اگر لایق باشیم راه آن‌ها را ادامه دهیم.

باشگاه خبرنگاران جوان تبریز - سردار رحیم نوعی اقدم در یادواره شهدای دانشجویی که با همت دانشگاه‌های بناب با حضور سردار رحیم نوعی اقدم برگزار شده بود با اشاره به موارد تاثیر گذار در تقویت نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: مواردی اعم از انقلاب دستاورد‌های انقلاب که حاصل تفکرات انقلابیست و جریان غیر انقلابی که آثار این‌ها در ۴۳ سال گذشته قابل مشاهده همگان بوده است.

امام خمینی (ره) حاکمیت طاغوت را در ایران بر نتابید و همه کشور مخالف قیام ایشان بودند و اظهار میکردند که این قیام به سرانجام نخواهد رسید، اما، چون قیام امام (ره) الله پایه و توکل پایه بود تمام ناممکن ها، ممکن شد.

حضرت امام (ره) زمانی قیام کردند که کل جامعه دوقطبی شده بود که هیچ کشوری حق مستقل شدن را نداشت، ولی با اراده توکلی که ایشان به خدا داشتند، توانستند قدرت سوم جهانی را تشکیل دهند که ایران توانست تمام مستقل شود و به هیچ کدام از قدرت‌ها وابسته نباشد.

 آمریکا علاقمند بود که ایران وابسته به شرق شود، ولی امام خمینی (ره) در مقابل آن‌ها ایستاد و آمریکا باز هم کم نیامد و گفت فقط اربابیت ما را حفظ کنید و ایشان در جواب این آن‌ها گفت رب ما خدای ماست و به غیر از او هیچ کس را بزرگ نمیبینیم و این پاسخ سیلی محکمی بر دهان رژیم زورگوی آمریکا زد.

 یکی از علت‌های مخالفت ما با مذاکرات، سخنان آمریکا در زمان انقلاب است که گفته بود ما ایران را نمی‌پذیریم و میخواهیم ایران از ریشه نباشد، ولی حضرت امام در مقابل آن‌ها ایستاد و ما امروز چگونه میتوانیم با کسی که ایران را نمیپذیرد مذاکره کنیم.

امام یا باید آمریکا را قبول میکرد و یا باید مقابل آمریکا می‌ایستاد که ایشان مقابل آن‌ها ایستادند و فرمودند ما مقابل ظلم و یاوه گویی می‌ایستیم، ولی زیر بار ذلت نمی‌رویم و همه این‌ها باعثش این بود که عقبه ایشان کربلا، ادبیاتشان عاشورایی، امامش حسین (ع) و قهرمانش حضرت زینب (س) بود

در ۴۳ سالی که از انقلاب گذشته است آنچه ما خواستیم اتفاق افتاده، ولی طبق فرموده مقام معظم رهبری، آمریکا هیچ غلطی نکرده و نخواهد کرد.

 ما حزب الله را در مقابل آمریکا و در خط مقدم خودمان تشکیل دادیم و رژیم اشغالگر آمریکا ۴۳ سال است که تلاش دارد حزب الله را خلع سلاح کند، ولی نمیتواند و این را نیز میداند که هیچ ابر قدرتی نمیتواند در مقابل حزب الله بایستد.

رژیم زورگوی آمریکا همیشه و در همه جا در مقابل انقلاب اسلامی شکست خورده و خواهد خورد، زیرا پایه این انقلاب باور توکل بر خداوند متعال است و همیشه اتحاد و همدلی را در خود جای داده است

انتهای پیام/

برچسب ها: شهدا ، یادواره شهدا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.