یادواره ۱۵۰ شهید شهرستان با حضور امام جمعه تبریز برگزارشد.

باشگاه خبرنگاران جوان تبریز -  حجت اسلام سید محمدعلی آل هاشم امام جمعه تبریز در مراسم یادواره ۱۵۰ شهید شهرستان بستان آباد و شهدائ گمنام و شهدائ مدافع حرم در اولین روز از گرامیداشت دهه مبارک فجر گفت:دهه فجر کلید پیروزی برای ملت ایران اسلامی و ارمغان آن استقلال و آزادی جمهوری اسلامی بود.

جمهوری اسلامی تفسیر عینی آیات قرآن بوده که با مدیریت امام خمینی (ره) به پیروزی رسیده است و دهه فجر میقات ده روزه یاران امام راحل است.

پیروزی انقلاب اسلامی در سایه خون پربرکت هزاران شهید می‌باشد از آن بعنوان یکی از رخداد‌های تاریخ معاصر عنوان کرد.

ایمان و اعتقاد قلبی مردم، وحدت تمام اقشار جامعه و رهبری پیامبرگونه امام راحل را از رموز اصلی پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود:رمز بقای انقلاب اسلامی نیز برهمین محور‌ها خواهد بود.

جنگ تحمیلی یکی از توطئه‌های دشمنان در مقابل انقلاب اسلامی بود که به مدد الهی و به همت جوانان این مرزو بوم به پیروزی رسید.

قبول داریم که در کشور گرانی‌ها وجود دارد و مردم از وضع اقتصادی گله دارند، ولی انشالله با همت دولتمردان و مسئولان شاهد حل این مشکلات خواهیم بود.

در عرصه‌های علمی و فرهنگی و بهداشت و درمان و توسعه زیر ساخت‌های تولیدی و دفاعی جزوه برترین‌ها در دنیا هستیم.

این جوانان همانند جوانان دوران انقلاب در صحنه‌ها حاضر هستند.

یادواره ۱۵۰ شهید انقلاب اسلامی با حضور حجت اسلام آل هاشم در مسجد جامع شهر بستان آباد و با جرای برنامه‌های فرهنگی و معنوی و با حضور گسترده احاد مرد م برگزار شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.