سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استمرار آموزش حضوری دانش آموزان کردستانی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان گفت: در آموزش حضوری مدارس ضمن رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری، دانش آموزان بر اساس مصوبات شورای مدرسه در کلاس درس شرکت کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سنندج - رشید قربانی در دوازدهمین نشست شورای معاونین استان، رویکرد وزارت را آموزش حضوری دانش آموزان عنوان کرد و گفت: کلاس‌های درس حضوری مدارس باید بر اساس الگوی فعالیت آموزشی و تربیتی و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری تشکیل شود.

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان  می گوید: آموزش حضوری در مدارس و کلاس‌های پر جمعیت مطابق برنامه گروه بندی مصوب شورای مدرسه می‌باشد و کلاس‌هایی که به صورت گروه بندی مدیریت می‌شود، ضروری است به صورت متوازن و با رعایت کامل تعداد دانش آموزان در هر گروه و به صورت مساوی تشکیل شود.

او هم چنین بر عملیاتی شدن بسته‌های تحولی مربوط به هر معاونت و حوزه تاکید کرد و گفت: برای تحقق اهداف سند تحول بنیادین، بسته‌های تحولی، یک فاکتور اثر بخش می‌باشد.

قربانی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به بازدید حوزه‌های مختلف از واحد‌های اداری و آموزشی استان، بازدید و نظارت‌ها را نیازمند بازخورد نتایج دانست و گفت: معاونت و حوزه‌های مختلف باید زیر مجموعه متناظر خود در سطح شهرستان‌ها و مناطق را در خصوص تکالیف قانونی توجیه و موارد را به صورت مستند و مکتوب ابلاغ نمایند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.