مدیرکل آموزش و پرورش کردستان با اشاره به تصمیم ستادملی مبارزه با کرونا و ابلاغیه به استان ها گفت: مدارس ابتدایی و متوسطه اول استان همزمان با سراسر کشور اول آذر بصورت رسمی بازگشایی می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، رشید قربانی مدیرکل آموزش و پرورش کردستان اظهار داشت: براساس ابلاغیه ستاد ملی کرونا در شهریور ماه قرار بود مداس کم جمعیت و روستایی و مدارس شهر زیر ۳۰۰ نفر به ترتیب تا اواخر مهر و اوایل آبان بازگشایی شوند که در استان نیز این روند پیش رفت و بیشتر مدارس روستایی استان هم‌اکنون نیز باز است.

او با بیان اینکه بر این اساس مدارس متوسطه دوم از ۱۵ آبان همزمان با سراسر کشور در استان نیز بازگشایی شده است، گفت: نحوه حضور در مدرسه و تصمیم‌گیری برای گروه‌بندی دانش‌آموزان برای حضور در مدرسه اختیارتام به شورای مدارس داده شده و آموزش و پرورش هیچگونه دخالتی در این زمینه ندارد.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان افزود: براساس این تصمیم مدارس ابتدایی و متوسطه اول استان نیز از اول آذر بازگشایی خواهد شد، البته در حال حاضر و براساس درخواست خانواده‌ها و یا تصمیم شورای مدارس تعدادی از دانش‌آموزان در مقطع ابتدایی به ویژه پایه اول بصورت حضور در مدارس آموزش می‌بینند.

قربانی اظهار کرد: در مجموع آموزش و پرورش استان در زمینه زمان و نحوه بازگشایی مدارس و آموزش حضوری دانش‌آموزان مقاطع مختلف تحصیلی تابع دستورات ستاد ملی کرونای کشور است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.