سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع خوراک دام و طیور در کهگیلویه و بویراحمد

رئیس شرکت پشتیبانی امور دام کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۰۰هزار تن خوراک دام و طیور با نرخ مصوب دولتی بین بهره برداران استان توزیع شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان یاسوج - محمد شفیع عزیزی گفت: از میزان ۱۰۰هزار تن خوراک دام و طیور ۱۴هزار تن آن اول دی ماه تاکنون بین اتحادیه های عشایری، دامداران و واحدهای تولیدی کهگیلویه و بویراحمد توزیع شده است.

او با اشاره به اینکه طرح توزیع خوراک دام و طیور با هدف حمایت از تولید کننده و کنترل قیمت ها انجام می شود گفت: هم اکنون پنج هزار تن نهاده دامی برای توزیع بین بهره برداران استان در انبارهای شرکت پشتیبانی امور دام کهگیلویه و بویراحمد ذخیره سازی شده است.

رئیس شرکت پشتیبانی امور دام کهگیلویه و بویراحمد گفت: همچنین از ۲ روز گذشته تاکنون سه هزار تن نهاده دامی از بنادر خریداری و در حال بارگیری و ارسال به استان است.

عزیزی گفت: هر کیلوگرم جو به قیمت ۲ هزار و ۱۱۵ تومان،هر کیلوگرم کنجاله سویا با نرخ سه هزار و۷۱۵تومان و ذرت نیز به قیمت هر کیلوگرم ۲هزارو۲۱۵توزیع شده است.

قیمت روز هر کیلوگرم جو ۹ هزار تومان،کنجاله سویا ۱۵ هزار تومان و ذرت ۶ هزار تومان است.

او همچنین از توزیع ۹۸۰تن گوشت سفید و قرمز در کهگیلویه و بویراحمد از ابتدای امسال تاکنون به نرخ مصوب دولتی خبر داد.

عزیزی گفت: در این مدت ۹۰۰ تن مرغ منجمد و ۸۰ تن گوشت قرمز در این استان توزیع شده است.

عزیزی تاکید کرد: توزیع گوشت سفید و قرمز به نرخ دولتی برای کنترل قیمت ها در بازار در زمان های مورد نیاز انجام می شود.

او همچنین از آمادگی این شرکت برای توزیع اینترنتی گوشت سفید و قرمز به نرخ یارانه ای بین  واحدهای توزیعی متقاضی در استان خبر داد.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.