رئیس شرکت پشتیبانی امور دام کهگیلویه و بویراحمد گفت:از ابتدای امسال تاکنون ۴۹هزار و ۹۴۱ تن خوراک دام و طیور با نرخ مصوب دولتی بین بهره برداران استان توزیع شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، محمد شفیع عزیزی رئیس شرکت پشتیبانی امور دام کهگیلویه و بویراحمد گفت : از ابتدای امسال تاکنون ۲۴ هزار و ۲۱۰ تن ذرت ، ۱۷ هزار و ۵۲۳تن جو و هشت هزار و ۲۰۸ تن سویا به قیمت مصوب دولتی در استان توزیع شده است.

عزیزی افزود: نهاده های اختصاص یافته بین اتحادیه های عشایری، دامداران و کارخانه های تولید خوراک دام در مناطق دشت روم وخان احمد توزیع و با نظارت جهاد کشاورزی براساس میزان دام در مناطق مختلف استان اختصاص می یابد.

او با اشاره به اینکه طرح توزیع خوراک دام و طیور با هدف حمایت از تولید کننده و کنترل قیمت ها انجام می شود بیان کرد: هم اکنون چهار هزار و ۱۰۰ تن نهاده دامی برای توزیع بین بهره برداران استان در انبارهای شرکت پشتیبانی امور دام کهگیلویه و بویراحمد ذخیره سازی شده است.

رئیس شرکت پشتیبانی امور دام استان ابراز داشت: همچنین هزار و۵۰۰تن جو، هزارتن ذرت و هزار تن کنجاله سویا از بنادر خریداری و در حال بارگیری و ارسال به استان است.

او همچنین از توزیع ۲۸۲ تن گوشت سفید و قرمز در کهگیلویه و بویراحمد  از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.

رئیس شرکت پشتیبانی امور دام استان گفت: در این مدت ۲۱۲ تن مرغ منجمد و ۷۱ تن گوشت گوساله در این استان توزیع شده است.

عزیزی تاکید کرد: توزیع گوشت سفید و قرمز به نرخ دولتی برای کنترل قیمت ها در بازار در زمان های مورد نیاز انجام می شود.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.