سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس بنیاد مسکن مطرح کرد

اولویت در نوسازی سالانه ۲۰۰ هزار واحد مسکونی روستایی

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: سالانه ۲۰۰ هزار واحد مسکونی باید در روستا‌ها نوسازی شود که با اجرای این طرح در سال۱۴۱۰ جشن نوسازی همه واحد‌های مسکونی روستایی کشور گرفته می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان-اکبر نیکزاد در مراسم تودیع ومعارفه رئیس بنیاد مسکن استان همدان گفت: بنیاد مسکن درجهت تعهد دولت مبنی بر ساخت یک میلیون واحد مسکونی در سال، علاوه بر ساخت ۲۰۰ هزار واحد مسکونی در روستاها، ساخت ۲۰۰ هزار مسکن نیز در شهر‌های زیر ۱۰۰ هزار نفر را تعهد کرده است.

بنیاد مسکن نهادی انقلابی و متعلق به همه مردم ایران است و در حوادث طبیعی سیل و زلزله همه امکانات خود را در کنار دستگاه‌های امدادی به کار می‌گیرد.

او گفت: در قالب اجرای طرح نهضت ملی و جهش تولید مسکن بنیاد مسکن سالانه برای شهر‌هایی با جمعیت کمتر از ۱۰۰ هزار نفر سالانه ۲۰۰ هزار واحد مسکونی می‌سازد.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در ادامه گفت: قطار ساخت ۲۰۰ هزار واحد مسکونی راه افتاده است و برای اینکه این قطار به راه خود ادامه دهد سازمان برنامه و بودجه و بانک مرکزی باید مصوبات دولت را عملیاتی کنند.

در این مراسم از زحمات ۱۵ ساله «حسن ظفری» قدردانی و «مسعود رضایی» از نیرو‌های بومی استان به عنوان مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان معرفی شد.
انتهای پیام/ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.