سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل کمیته امداد زنجان خبرداد؛

جمع‌آوری بیش از۵۶ میلیارد تومان کمک‌ مردمی در مراکز نیکوکاری

صفری گفت:از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۵۶ میلیارد تومان کمک‌مردمی از طریق مراکز نیکوکاری جمع آوری و بین نیازمندان توزیع شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان، صفری، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: ۱۵۲ مرکز نیکوکاری در استان زنجان همسو با فعالیت‌های این نهاد در توانمندسازی و حل مشکلات معیشتی و اقتصادی ایتام ونیازمندان فعالیت می کنند که ۴۵ مرکز به صورت تخصصی در زمینه‌های کارآفرینی، مسکن، فرهنگی، زکات و مددکاری تخصصی یاریگر برنامه‌های این نهاد هستند.

او با بیان اینکه رسیدگی به مشکلات خانواده‌های ایتام و نیازمند از سفارشات خداوند و تأکیدات ائمه اطهار (ع)  است، گفت: تکریم و رسیدگی به مشکلات معیشتی و اقتصادی خانواده‌های تحت حمایت یک مسئولیت اجتماعی و ایثارگری اجتماعی است که باید به عنوان یک وظیفه همگانی بین مردم نهادینه شود.

صفری می گوید: راهبرد اصلی کمیته امداد بهره‌گیری از توان مردم باهدف ارائه خدمات مؤثر، هدفمند و اثربخش برای توانمندسازی جامعه هدف از طریق ظرفیت مراکز نیکوکاری در جهت گره زدن توان اغنیاء به نیاز ایتام و محرومان است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: از ابتدای امسال تاکنون خیران و نیکوکاران ۵۶ میلیارد تومان به صورت نقدی، کالا و خدمات مستقیم به نیازمندان استان از طریق این مراکز کمک کرده اند که این کمک‌ها در قالب سبد معیشتی، اکرام ایتام و محسنین، جهیزیه، زکات، درمان، مسکن، خدمات فرهنگی و تحصیلی، اشتغال و توانمندسازی، کاریابی و معرفی برای دریافت تسهیلات اشتغال و تأمین لوازم ضروری زندگی بوده است.

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
بهمن کوره سانی
۰۰:۳۴ ۲۶ دی ۱۴۰۰
سلام بنده تحت پوشش کمیته امدادشهرستان خدابنده هستم بنده وامی ۱۰میلیونی تقاضادادم که میگن مونده بعدعیدولی ازروستای خودمون کسانی هستندکه وام ۵۰میلیونی برداشتن دادن به ماشین قسط خانه من عقب افتاده ازبانک حساب ضامنم رابستن