سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نگاه انقلابی عامل توسعه و اشرافی گری عامل بروز مشکل

پیشرفت کشور محصول روحیه انقلابی و زمین ماندن امور نتیجه فرصت‌طلبی و اشرافی‌گری است.

باشگاه خبرنگاران جوان ساری- آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های امروز نماز جمعه ساری، گفت: پس از پیروزی انقلاب هر جا پیشرفت و حرکتی کردیم محصول روحیه و مجاهدت افراد مومن و انقلابی بوده و هر جا کار زمین مانده پای فرصت‌طلبی، فساد، اشرافی‌گری و نگاه‌های غیرانقلابی در میان است.

خطیب نماز جمعه ساری افزود: باید بدانیم خط تفکر سازش با غرب و غرب‌گرایی زاینده انقلاب نیست بلکه خط و تفکر اصلی انقلاب غرب ستیزی و آمریکاستیزی است.

نماینده ولی فقیه در مازندران ادامه داد: مقام معظم رهبری در آخرین روز‌های دولت دوازدهم فرمودند این هشت سال تجربه و عبرتی است که برای اینکه اعتماد به غرب نتیجه ندارد پس ما باید حواس‌مان جمع باشد و بدانیم خط سازش با غرب به جایی نمی‌رسد.

آیت‌الله محمدی‌لائینی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع مردم قم گفت: فرموده‌ها و نفرموده‌های ایشان برای ما حجت است، انقلاب اسلامی فرزند ناب و پاک الهی به شمار می‌رود، هر وقتی که این مولود در دامن مادر بود، سالم ماند و هروقتی که آن را به دست فرهنگ وخط تفکری که زاینده انقلاب نبود، دادیم، ضرر کردیم.

او با اشاره به سالروز فرار شاه خائن ادامه داد: با تند شدن جریان انقلاب اسلامی این نوکر دست‌نشانده مملکت را گذاشت و رها کرد، زمانی‌که تاریخ مصرف‌شان گذشت اینگونه دربه در می‌شوند و آن‌ها نوکران خود را اینگونه رها می‌کنند

انتهای پیام / ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.