حجت الاسلام محمد قمی گفت: همه موثران فرهنگی برای مواجهه با تبلیغات دشمن نقش آفرینی کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان ساری- رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در آئین تودیع و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: دشمن در حال سرمایه گذاری تبلیغاتی برای هجوم به فرهنگ ما است و برای مقابله با آن راهبرد‌ها و استراتژیی‌های سپاه دشمن و سپاه خودی را باید بدانیم.

به گفته حجت الاسلام قمی جنگ امروزه، جنگ افکار عمومی و تبلیغات برای زیرفشار گذاشتن مردم است به همین دلیل همه موثران فرهنگی باید در این مواجهه سخت و پیچیده نقش آفرینی کنند.

حجت الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با آیت الله محمدباقر محمدی لائینی نماینده، ولی فقیه در استان مازندران دیدار کرد.

با حکم رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور حجت‌الاسلام محمدمهدی شریفی‌تبار بعنوان مدیرکل جدید سازمان تبلیغات اسلامی مازندران معرفی و از زحمات ۲۰ ساله حجت‌الاسلام شکریان در این مسئولیت قدردانی شد.

حجت‌الاسلام شریفی‌تبار پیش از این مدیریت روایت سیره شهدا، استاد حوزه علمیه، مدیریت در بعثه مقام معظم رهبری، ستاد راهیان نور و عضو هیئت امنا بنیاد بین‌المللی اربعین کشور را بر عهده داشت.

حجت‌الاسلام شکریان نیز معاونت امور استان‌های سازمان تبلیغات کشور را برعهده خواهد گرفت.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی پیش از این مراسم با آیت الله لائینی نماینده، ولی فقیه در مازندران نیز دیدار کرده و گفته بود مازندران پیچیدگی‌های فراوانی در حوزه فرهنگی دارد که تلاش می‌شود برکات و ثمرات کار‌های تبلیغی و فرهنگی در استان ملموس‌تر از گذشته باشد.

انتهای پیام / ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.