سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یورش نظامیان صهیونیست به دانشگاه بیرزیت و واکنش تند فلسطینی‌ها

گروه‌های فلسطینی واکنش تندی به حمله نظامیان صهیونیست به دانشگاه بیرزیت نشان دادند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پرس تی وی، وزارت امور خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد حمله نظامیان صهیونیست به دانشگاه بیرزیت در کرانه باختری نشان دهنده ذات تجاوزگری و خشونت رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان است.

بر این اساس، تشکیلات خودگران فلسطین از نهاد‌های سازمان ملل خواست، این اقدام تجاوزکارانه رژیم اشغالگر، که نقض آشکار قوانین بین المللی است را محکوم کنند. جنبش مقاومت حماس نیز این حمله را جنایتی دیگر در حق فلسطینیان از سوی رژیم صهیونیستی دانست.

شماری از نظامیان صهیونیست صبح روز دوشنبه (۱۹ دی) به دانشگاه بیرزیت در کرانه باختری یورش بردند و اقدام به تیراندازی در محوطه آن نمودند. دست کم دو فلسطینی بر اثر این حمله زخمی شدند. منابع محلی همچنین از ربودن پنج دانشجوی فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست خبر دادند.

جنبش جوانان فتح: رژیم اشغالگر برای ورود به دانشگاه بیرزیت باید از روی جنازه ما رد شود

به نوشته کانال تلگرامی شهاب، جنبش جوانان فتح در دانشگاه بیرزیت اعلام کرد: رژیم اشغالگر را برای بازگشت و ورود مجدد به دانشگاه به چالش می‌کشیم، اگر بار دیگر برگردد باید از روی جنازه ما عبور کند و از دانشگاه خارج شود.

بازداشت چند فعال دانشجویی در رام الله

شبکه خبری قدس گزارش داد: نظامیان صهیونیست چند تن از فعالان تشکل اسلامی در دانشگاه بیرزیت در رام الله در کرانه باختری رود اردن را بازداشت کردند. تصاویر موجود از محل بازداشت، آثار خون را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.