سخنگوی جنبش فتح با تاکید بر مبارزه فلسطینیان با رژیم صهیونیستی تاکید کرد تل آویو چاره‌ای جز پذیرش کشور مستقل فلسطین ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان - اسامه القواسمی بر مبارزه فلسطینیان برای سرنگون کردن رژیم آپارتاید، اقدامات تبعیض آمیز و نژادپرستانه رژیم صهیونیستی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فلسطینی «وفا»، عضو شورای انقلابی جنبش فتح و سخنگوی رسمی این جنبش گفت: اسرائیل چاره‌ای جز پذیرش کشور مستقل فلسطین به پایتختی قدس شرقی و بر اساس مرز‌های ۴ ژوئن ۱۹۶۷ ندارد.

این در حالی است که رژیم صهیونیستی همه تلاش‌های خود را برای شکست ابتکار عمل صلح عربی برای تشکیل دو دولت، از طریق حملات مستمر، شهرک سازی ها، احداث دیوار حایل، محاصره و یهودی سازی قدس، به کار گرفته است.

دفتر هماهنگی امور بشردوستانه اراضی اشغالی فلسطین وابسته به سازمان ملل اعلام کرده است از ماه ژانویه تا نوامبر سال میلادی گذشته ۴۲۷ مورد حمله شهرک نشینان صهیونیست در کرانه باختری از جمله شرق قدس ثبت شده است.

رژیم صهیونیستی در صدد است تا بیش از ۳۰۰۰ واحد صهیونیست‌نشین جدید در کرانه باختری بساز و در تلاش برای تصویب ساخت شهرک ۹۰۰۰ واحدی دیگری نیز در این منطقه است. تل آویو در بلند‌های جولان اشغالی نیز می‌خواهد ۱۲۰۰۰ واحد بسازد، اما ساکنان جولان اشغالی سوریه اعلام کردند با پایداری در برابر تلاش‌های رژیم صهیونیستی برای کوچاندن اجباری آنها، حتی یک ذره از خاک این منطقه را رها نخواهند کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار