سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آخرین آمار کرونا در کهگیلویه وبویراحمد

رئيس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: ۵ بیمار مبتلا به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد در بخش‌های ICU، مراقبت‌های ویژه درمانی دریافت می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان یاسوج - رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار مبتلایان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: در ۲۴ ساعت گذشته خوشبختانه مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا در استان گزارش نشد و مجموع قربانیان این بیماری در استان همچنان هزار و ۴۳ تن است.
 
او گفت: هم اکنون ۱۲۶ بیمار در بیمارستان‌های استان بستری هستند که ۳۷ تن مبتلای قطعی و ۵ تن از این بیماران در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.

یزدان‌پناه گفت: از مجموع مبتلایان به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد ۸۵ هزار و ۷۹۷ تن بهبود یافته گزارش شده است.
 
او بیان کرد: از ٣٢٥ نمونه دریافت شده از آزمایشگاه‌های سلولی و مولکولی یاسوج و دهدشت که شامل تست‌های PCR و رپید می‌باشند حدود ١٢ درصد موارد مثبت بودند که بیشترین موارد مثبت در شهرستان‌های بویراحمد و کهگیلویه بودند.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: از مردم شریف استان تقاضامندیم ضمن رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی، هر چه سریع تر برای تکمیل واکسن خود به مراکز منتخب واکسیناسیون مراجعه کنند تا بتوانیم به پوشش همگانی برسیم. هر چند در طی هفته آینده در کشور و استان کمبود واکسن آسترازنکا وجود خواهد داشت منتهی می‌توان از واکسن‌های جایگزین استفاده کرد.
انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.