سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تمامی جاده‌های خوزستان باز هستند

مدیرکل راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: تردد در جاده‌های استان با وجود بارش برف و باران در مناطق کوهستانی و برفگیر برقرار است.

باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز - غلامعباس بهرامی نیا گفت: باتلاش راهداران در مناطق کوهستانی استان هیچ جاده‌ای در خوزستان مسدود نیست و در صورت انسداد هرگونه مسیر اصلی و شریانی، اطلاع رسانی خواهد شد.

مدیرکل راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان ضمن توصیه به رانندگان مبنی بر همراه داشتن تجهیزات زمستانی به‌خصوص زنجیر چرخ برای تردد در محور‌های کوهستانی این استان از هم استانی‌ها خواست به منظور اطلاع از آخرین وضعیت راه‌های خوزستان با سامانه ١۴١ تماس بگیرند.

به گفته این مقام مسئول هم اکنون هشت راهدارخانه فعال در جاده‌های خوزستان وجود دارد که هر ساله در فصل بارندگی و برف توان عملیاتی محور‌های برفگیر و با سابقه انسداد در سطح استان را افزایش می‌دهند.

بهرامی نیا گفت: عملیات برف روبی در محور‌های کوهستانی و برفگیر خوزستان  بصورت مستمر و همچنین کمک به بازگشایی مسیر و فراهم آوردن امکان عبور و مرور ایمن از سوی نیرو‌های راهداری مستقر در راهدارخانه‌های خوزستان انجام می‌شود.

با شروع زمستان و آغاز بارش‌ها در خوزستان  ۴۰۰ دستگاه انواع ماشین آلات راهداری سبک، نیمه سنگین و سنگین در قالب ۳۱ گروه با ۴۵۰ نیروی راهدار در استان آماده سازی شدند.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.