فرماندار باغملک گفت: تمام راه های ورود و خروج شهرهای باغملک، مسدود است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد نجاتی پور فرماندار رئیس ستاد مبارزه با کرونای باغملک گفت: در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی به منظور گسستن زنجیره ی ویروس خطرناک کرونا و با توجه به روند نگران کننده مثبت شدن تست کرونای همشهریان ، همچنین ممنوعیت برگزاری آیین سیزده بدر امسال و جلوگیری از تردد همشهریان در روز طبیعت و ایام تعطیلات، تمام راههای ورود و خروج شهرهای باغملک، مسدود است.

او افزود: برای اتمام حجت و آگاهی و اطلاع رسانی مجدد اعلام می کنیم تمام ورودی و خروجی های شهر باغملک در مقطع پل ارغوانی محله چرخاب و پل شهید کریمی بعداز کوی منجنیق و منتهی الیه منطقه بالا به سمت دهستان منگشت (کنار منبع آب) بسته خواهد شد.

نجاتی پور بیان داشت: همچنین در کوی رستم آباد با رای زنی اهالی محل، تمام مغازه ها تعطیل شد ولی بدلیل عبور جاده خوزستان به اصفهان از درون این محله و عدم امکان انسداد کامل ، به کمک نیروهای وظیفه شناس محلی از هرگونه توقف خودروهای عبوری و ورود بداخل محله جلوگیری بعمل می آید.

رئیس ستاد مبارزه با کرونای باغملک تصریح کرد: ورودی و خروجی میداوود در چیت انبه و سردشت و خروجی و ورودی صیدون در مدخل ورودی و منطقه تنگ چویل در مرز کهگیلویه کاملا مسدود شده است، تمام راههای خاکی اطراف شهر قلعه تل به مناظر طبیعی و اراضی کشاورزی و مدخل ورودی به شهر و خروجی به سمت مال آقا و تمبی و تنگ کرد مسدود شد و همچنین جاده روستایی ایذه به منطقه قلعه تل در مقطع ورودی ناشلیل به تنگ کرد کاملا بسته شده است‌.

نجاتی پور تاکید کرد: از طرف مناطق گردشگری ابوالعباس،رباط، آرزو مال آقا، تمبی، بیدستان، تنگ کرد، دلی ، آسماری، پیرموسی و روزرد کاید رفیع و غرب دریاچه سد جره در بخش مرکزی بصورت کامل به روی همشهریان و گردشگران بسته است، لذا از مردم فهیم درخواست می شود امسال از رفتن در دامن طبیعت و سیزده بدر صرفنظر کنند و خود را به زحمت نیاندازند و سبب دردسر و نگرانی عوامل بهداشتی، انتظامی و بسیج نشوند.

فرماندار باغملک در پایان از پیش بینی و لزوم رعایت ملاحظات ویژه برای عبور آمبولانس، پلیس و خودروهای امدادی در راهبندان ها در مواقع اضطرای خبر داد و توجه دستگاههای متولی را به این نکته مهم جلب کرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.