فرماندار باغملک از بسته شدن کلیه مناطق سیاحتی، زیارتی و گردشگری باغملک به منظور جلوگیری از تجمع افراد خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  محمد نجاتی‌پور، فرماندار باغملک با تاکید بر اجرای دقیق طرح فاصله گذاری اجتماعی گفت: به منظور جلوگیری از تجمع شهروندان در روز ۱۳ بدر کلیه مناطق تفریحی و گردشگاه‌های باغملک، میداود، قلعه تل و صیدون بسته شدند و یا بسته خواهند شد.

او افزود: ۲ منطقه مهم گردشگری باغملک شامل مال‌آقا و تنگ‌کُرد نیز تعطیل هستند و جاده روستایی ناشلیل به تنگ کرد نیز به صورت کامل بسته شده است. این مسیر به عنوان میانبر از ایذه به قلعه تل مورد استفاده قرار می‌گرفت.  

نجاتی‌پور همچنین از مسدود شدن تمامی جاده‌های خاکی پیرامون شهر قلعه تل خبر داد که به زمین‌های کشاورزی و مناطق طبیعی منتهی می‌گردند.

فرماندار باغملک بیان داشت: تنها مسیر ارتباطی کوی رستم آباد مسدود نخواهد شد که دلیل آن نیز عبور جاده خوزستان به اصفهان ار این محل است. هر چند با رایزنی اهالی کلیه مغازه‌ها تعطیل شدند و از توقف خودرو‌ها در این محل جلوگیری خواهد شد.

این مقام مسئول همچنین از تعطیلی منطقه زیارتی سیاحتی امام زاده عبدالله و منگار در بخش صیدون و حاشیه شرقی دریاچه سد جره در بخش میداود خبر داد.

محمد نجاتی‌پور در پایان اظهار کرد: آزمایش مثبت کرونا در میان شهروندان نگران کننده است و از مردم خواستاریم برای حفظ سلامتی خود و شهروندان از ۱۳ بدر امسال صرف نظر کرده و در خانه بمانند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.