سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه آبادان:

مسئولین برای اصلاح جاده خرمشهر به اهواز بسیج شوند

حجت الاسلام غبیشاوی پیگیری مسئولین برای اصلاح جاده خرمشهر به اهواز با هدف کاهش تصادفات در آن مسیر را خواستار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان، حجت الاسلام عبدالحسین غبیشاوی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه گفت : تمام مسئولین برای انجام اولویت های اساسی باید بسیج شوند و مسئولان مربوطه از وزارت تا مجلس ودولت باید به جاده خرمشهر به اهواز که در حال حاضر تبدیل قتلگاه شده رسیدگی کنند.

او افزود: این حادثه تمام خوزستان را داغدار کرد ، بنا براین باید درسریعترین وقت ممکن وقبل از رخ دادن حادثه ای مانند تصادف اخیر ، این جاده چند بانده شود.

حجت الاسلام غبیشاوی تاکید کرد: با توجه به اینکه ثروت هنگفتی از خوزستان به اقتصاد کشور تزریق میشود حق استان خوزستان وکارگران از شهر دارخوین این نیست که به علت نداشتن جاده ای مناسب اینگونه عزا دار شوند.

او با یاد آوری حماسه نهم دی سال88 بیان کرد: این حماسه مردمی_ تاریخی نقطه عطفی است که سبب شد انقلاب ونظام تثبیت شود،انقلابی که در این چهل سال، مردم از آن حفاظت کردند، این موضوع دیروز وبا حضور پرشور مردم ثابت شد.

امام جمعه آبادان اضافه کرد: حضور دیروز مردم در همین مصلی نشان داد که این مردم انقلابی و شهید پرور به انقلاب متمسک اند که بیانگر اطاعت از رهبر است.

حجت الاسلام غبیشاوی در ادامه با بیان اینکه سالگرد شهادت شهید سلیمانی در پیش است خاطرنشان کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند شهید سلیمانی یک مکتب است،ایشان نه تنها در میدان اسطوره بود بلکه در اخلاق ورفتار اسطوره واسوه مردم بودند.

انتهای پیام / ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.