سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محور نگور دشتیاری به نوار ساحلی بریس بسته شد

فرماندار دشتیاری گفت: راه ارتباطی نگور به نوار ساحلی بریس- گواتر از ۲۴ ساعت گذشته تاکنون براثر بارندگی و جاری شدن روان آب بسته شده و شهروندان از تردد در این مسیر اجتناب کنند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  عادل عفتی فرماندار دشتیاری گفت: گزارش اداره هواشناسی و آخرین نقشه‌ها و مدل‌های جوی نشان از تقویت سامانه از طریق دریای عمان، خلیج فارس و همچنین شمال اقیانوس هند (توسط جریانات جنوب شرقی یوم جاری) دارد و تا فردا ظهر کماکان ابرناکی و بارش باران ادامه خواهد داشت.

وی  گفت: میزان نزول بارش‌ها متفاوت بوده و تا عصر امروز شدت بیشتری خواهد داشت و برای بارش‌های روز‌های آینده نیز نیاز به آمادگی بیشتر است.

وی  گفت:بارش‌ها حتی بیش از ۵۰ میلیمتر برای منطقه دشتیاری و تا ۱۰۰ میلیمتر برای شمال سیستان وبلوچستان پیش بینی شده است.

وی گفت: به شهروندان شهرستان دشتیاری توصیه می‌شود کماکان نکات ایمنی و هشدار‌های هواشناسی را رعایت کنند.

فرماندار دشتیاری از مردم خواست از تردد در مسیر و اطراف رودخانه‌ها و سواحل و انجام هر گونه فعالیت‌های تفریحی در نوار ساخلی پرهیز کنند.

عفتی  گفت: صیادان از انجام فعالیت‌های دریایی به جد خودداری و لنج و قایق‌ها را به مکان امن منتقل کنند.

وی  گفت: ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان دشتیاری از ۴۸ ساعت قبل تاکنون در حال آماده باش است.

وی گفت: در صورت پارگی کابل‌های فشار قوی برق و قطعی برق از نزدیک شدن به کابل‌ها و تیر‌های برق جدا خودداری و موضوع را از طریق دهیاران و یا شورا‌ها به ادارات ذیربط اطلاع‌رسانی کنند.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.