سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نظارت جدی اکیپ‌های بازرسی و نظارت بر بازار کالا‌های کشاورزی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با اشاره به نظارت جدی اکیپ‌های بازرسی و نظارت بر بازار کالا‌های کشاورزی استان، گفت : ۵۰ اکیپ بازرسی با ۲۳۰نفر نیرو بر بازار کالا‌های کشاورزی استان نظارت می‌کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، شهریار قاسمی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت : فعالیت اکیپ‌های بازرسی و نظارت بازار از ۲۸ آذرماه و با بازار شب یلدا کار خود را تحت نظارت سازمان جهاد کشاورزی آغاز کرده و تاکنون بیش از ۲ هزار و ۹۱۰ مورد بازرسی انجام شده و برای و ۲۶۵مورد از واحد‌های متخلف پرونده تشکیل گردیده و با اعمال جریمه به تعزیرات حکومتی معرفی شده‌اند.

او با اشاره به قانون انتزاع گفت : در این راستا نیرو‌های بازرسی انتقالی از صنعت، معدن و تجارت در سازمان و شهرستان‌ها مسقر و اکیپ‌ها مجهز شده و برای نظارت و کنترل بازار استقرار یافتند.

قاسمی افزود: تعداد نیرو‌های بازرسی در کرمانشاه شامل ۳۰ نفر نیروی بازرسی و ۲۰۰نیروی بسیجی هستند که بازار کرمانشاه را تحت نظارت خواهند گرفت.

او از مردم استان خواست نهایت همکاری را با اکیپ‌های بازرسی داشته باشند و تخلفات بازار اعم از گرانفروشی، کم فروشی و احتکار را با شماره تلفن ۱۲۴ در میان بگذارند .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.