سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اکبریان:

مراحل واگذاری زمین به متقاضیان در ناحیه تخصصی بادام تسریع شود

فرماندار سامان گفت: مراحل واگذاری زمین به افراد واجد شرایط در ناحیه تخصصی بادام سامان تسریع شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، کمال اکبریان فرماندار سامان در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری اظهار داشت: مراحل واگذاری زمین به افراد واجد شرایط در ناحیه تخصصی بادام سامان تسریع شود.

او افزود: فعال شدن ناحیه‌های صنعتی در روستا‌های محمدآباد و شوراب کبیر شهرستان سامان ضروری و در افزایش اشتغال، کاهش نرخ بیکاری و رونق اقتصادی تاثیرگذار است.


بیشتر بخوانید


اکبریان با اشاره به لزوم تلاش برای کاهش نرخ بیکاری اضافه کرد: ۴۰ درصد تعهد اشتغالزایی این شهرستان در سال ۱۴۰۰ محقق شده است.

او ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی این شهرستان ایجاد اشتغال برای یک هزار و ۸۰۰ نفر در سال ۱۴۰۰ و ثبت اطلاعات شاغلان در سامانه رصد را متعهد شده‌اند.

اکبریان گفت: برخی دستگاه‌های اجرایی تعهد خود را انجام داده اند، اما نسبت به ثبت و بارگذاری اطلاعات بر روی سامانه رصد هنوز اقدام نکرده اند.

او افزود: بقیه دستگاه‌های اجرایی هم باید هر چه سریع‌تر برای تحقق میزان تعهد اشتغالزایی خود در شهرستان سامان تا پایان سال اقدام کنند.

اکبریان اضافه کرد: برای اجرای طرح‌های ارتباطات و فناوری اطلاعات در سطح استان ۴۰۰ میلیارد ریال تسهیلات ارزان‌قیمت اختصاص یافته که برای کارآفرینی و توسعه شرکت‌های فعال شهرستان سامان هم قابل استفاده و جذب است.

او ادامه داد: همچنین به‌علت وضعیت تجاری در برخی محصولات باغی شهرستان سامان می‌توان از این تسهیلات برای تامین سرمایه در گردش و سرمایه ثابت فعالان تجاری در بخش‌های مختلف استفاده کرد.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.