سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جذب ۳۹۵ میلیارد ریال تسهیلات کشاورزی در اقلید

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اقلید گفت: در ۹ ماه امسال، ۳۹۵ میلیارد ریال تسهیلات از منابع مختلف به متقاضیان حوزه کشاورزی شهرستان پرداخت شده است.

به گزارش گروه باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سیدعلی آقا میرطالبی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اقلید بیان کرد: تسهیلات کشاورزی  از محل بند الف تبصره ۱۸ و بند الف ماده ۵۲، فنی اعتباری، آبیاری تحت فشار، کشاورز کارت، گلخانه ها و مکانیزاسیون پرداخت شده است.

او تصریح کرد: تعداد ۲۰۴ نفر از این اعتبارات استفاده کرده اند که نرخ سود تسهیلات کشاورزی واگذار شده بین ۸ تا ۱۶ درصد است.

میر طالبی ادامه داد: دولت از محل بند الف تبصره ۱۸ برای رونق بخشیدن به بخش اشتغال و تولید به شهرستان ها اعتبار اختصاص می یابد و کشاورزان می توانند از این شرایط استفاده کنند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اقلید اختصاص تسهیلات در زیر بخش های مختلف بخش کشاورزی را زمینه دستیابی به مولفه های شعار تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها دانست.

او افزود: شهرستان اقلید با دارا بودن دشت های حاصل خیز نمدان، بکان و آسپاس، نقش مهمی در ایجاد اشتغال و تولید در بخش کشاورزی ایفا می کند که در  ۲۶۷ کیلومتری شمال شیراز واقع شده است.

انتهای پیام/ت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.