سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید «صمد فاتح‌نژاد» در تبریز

در آستانه اربعین شهادت جانباز سرافراز مدافع حرم، صمد فاتح نژاد مراسم گرامیداشتی با عنوان فاتح دل‌ها در پردیس فرهنگی سینمایی قدس تبریز برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،سردار محمدی فرمانده تیپ امام زمان (عج) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم، ضمن تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت حماسه نهم دی گفت: یک عده تصور می‌کردند بعد از جنگ تحمیلی چنین جوانانی دیگر وجود نخواهند داشت، اما جبهه مقاومت به این تصور مهر باطل زد و این شد که چنین جوانان انقلابی و جهادی پا به عرصه گذاشته و برای میهن اسلامی شان و حریم آل الله فداکاری کردند.

او افزود: شهید سردار حاج قاسم سلیمانی از مکتب عاشورا درس گرفته بود و شهدای ما نیز به تاسی از ایشان علیرغم زرق و برق دنیا با حضور در جبهه‌های مقاومت مقابل دشمنان ایستاده و به مقام والای شهادت و یا جانبازی رسیدند.

اواظهار داشت: شهید فاتح نژاد در دفاع از مرز‌های کشور با جان و دل حضور داشت، همه این‌ها یی که در دفاع از مرز‌های کشور و جبهه مقاومت حضور دارند امثال شهید فاتح نژاد هستند.

 فرمانده تیپ امام زمان (عج) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  افزود: بیش از ۱۶۰۰ کیلومتر مربع از خاک کشور عزیزمان در دست گروهک‌های معاندو ضد انقلاب بود و تا جایی که می‌توانستند به ناامنی مشغول بوده و برای مردم ایجاد مزاحمت می‌کردند و شهید فاتح نژاد اولین حضور هایش در این مناطق بود.

همچنین سید محمد حسین بلاغی، رییس حوزه هنری استان آذربایجانشرقی در این مراسم گفت: این برنامه با محوریت دلاوری‌های شهید فاتح نژاد برگزرا می‌شود، این شهدا رویش‌های انقلاب بودند و می‌بینیم که جوانان ما هزاران برابر رویش داشته اند و این شجره طیبه ادامه خواهد داشت.

اوافزود: شهدا به مقام انتظار که مقام استمرار و پیمان است رسیدند و با خدا عهد بسته و در جبهه‌های جنگ تحمیلی، مقاومت و سلامت حضور پیدا کردند تا به کشور و مردم عزیز خدمت کنند.

در حاشیه برگزاری این مراسم، از پرتره شهید صمد فاتح‌نژاد، رونمایی شد.

جانباز مدافع حرم «صمد فاتح نژاد خواجه»، متولد ۲۸ اردیبهشت ۱۳۶۱ در ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ در تکریت عراق بر اثر اصابت موج انفجار و ترکش به درجه رفیع جانبازی نائل شد و در نهم آذر ۱۴۰۰ به یاران شهیدش پیوست.

انتهای پیام/

برچسب ها: جنگ تحمیلی ، نهم دی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.