سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمربی تیم کشتی سینا صنعت ایذه:

با بضاعتی که داشتیم از نایب قهرمانی در لیگ راضی هستم

ملک محمد بویری گفت: از نایب قهرمانی در لیگ برتر کشتی فرنگی با توجه به بضاعت و شرایطی که داشتیم راضی هستم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، ملک محمد بویری سرمربی تیم سینا صنعت ایذه و یکی از مربیان سازنده کشتی فرنگی کشور اظهار داشت: باشگاه سینا صنعت ایذه افتخار این را دارد که به پرورش نوجوانان و جوانان در رشته کشتی بپردازد و هدف اصلی ما کمک به کشتی کشور است.

او با بیان اینکه ما هر ساله در لیگ برتر کشتی فرنگی حضور می‌یابیم و جزء تیم‌های برتر هستیم عنوان کرد: امسال نیز به دنبال قهرمانی بودیم، اما با توجه به شرایط اقتصادی، تیم خود را در شرایطی بستیم که دستمان برای جذب کشتی گیران مطرح بسته بود.

بویری افزود: با این حال تمام کشتی گیران ما غیرت کردند و به فینال این رقابت‌ها راه یافتند، اما از اینکه در فینال کشتی را به تیم آمل واگذار کردیم ناراحت نیستم چراکه بضاعت تیم ما همین بود و کسب نتیجه نایب قهرمانی نیز چیزی از ارزش‌های ما کم نمی‌کند.

او با اشاره به اینکه تفکر مدیریت باشگاه سیناصنعت ایذه کمک به کشتی کشور و فدراسیون است و تمام تلاش خود را می‌کنیم تا کشتی گیران خوبی را به عرصه ملی معرفی کنیم، ابراز داشت: واقعاً در این دو ساله کشتی متحول شده و فدراسیون کشتی در همه‌ی زمینه‌ها گام‌های بزرگی برداشته است.

این مربی خوزستانی امکاناتی که برای تیم‌های ملی مهیا شده را بسیار بی نظیر دانست و گفت: امسال رقابت‌های لیگ پس از چند سال و در حالی که کشور در شرایط ویژه مبارزه با ویروس کرونا بود با کمیت و کیفیت بالایی برگزار شد و این نشان دهنده توانایی بالای مسئولان فدراسیون کشتی است.

بویری در پایان خاطرنشان کرد: من و کل مجموعه سینا صنعت ایذه از اقدامات فدراسیون کشتی در چند سال گذشته نهایت قدردانی را داریم و اطمینان داریم که کشتی در سال‌های آینده به نتایج درخشان تری دست خواهد یافت.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.