سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تعطیلی مدارس در پی رعایت نکردن شیوه نامه‌های بهداشتی

فرماندار بویراحمد گفت: اگر شیوه نامه‌های کرونایی در مدارس رعایت نشود کلاس‌های حضوری تعطیل می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، احمدی فرماندار بویراحمد در ستاد کرونای اضطراری این شهرستان گفت: به دلیل اهمیت موضوع و نوع جدید ویروس کرونا که قدرت سرایت بالا و درگیری زیادی دارد این نشست تشکیل و برنامه ریزی‌های لازم برای عبور از این مرحله از بیماری انجام شد.

او با اشاره به بازگشایی مدارس به صورت نیمه حضوری افزود: طبق نظر کارشناسان و متخصصان ویروس اومیکرون بیشتر در سن‌های پایین سرایت می‌کند و درگیری آن در بین دانش آموزان به دلیل محیط‌های آموزشی و رعایت نکردن شیوه نامه های بهداشتی در مدارس قدرت بالایی دارد.

احمدی با تاکید بر اینکه باید با تدبیر ویژه و اساسی از شیوع این ویروس جلوگیری شود ادامه داد: این ستاد بر محدود شدن کلاس‌های حضور تاکید دارد و بخش زیادی از کلاس‌ها به صورت مجازی و با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شود هر چند در این خصوص باید ستاد کرونای استان تصمیم گیری کند.

فرماندار بویراحمد گفت: اگر دستورالعمل‌های بهداشتی در مدارس به خوبی اجرا نشود و تدابیر ویژه‌ای در نظر گرفته نشود مجبور به تعطیلی کلاس‌ها و برگزاری آن‌ها به صورت مجازی هستیم چرا که دغدغه اصلی، سلامت مردم است.

او اضافه کرد: تمامی کارکنان ادارات و سازمان‌ها باید واکسن بزنند و ارائه هرگونه خدمات اجتماعی برای مردم باید بر اساس کارت واکسن انجام شود.

احمدی همچنین به بحث نظارت‌ها هم اشاره کرد و گفت: نظارت‌ها باید در کافه ها، رستوران‌ها و مناطق گردشگری بیشتر و دقیق‌تر انجام شود و اگر بی‌تفاوت باشیم نمی‌توانیم نتیجه مطلوبی را به دست بیاوریم.

انتهای پيام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.