سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار بوشهر:

از توانمندی‌های نخبگان برای خودکفایی نیروهای مسلح استفاده شود

استاندار بوشهر گفت: توانمندی‌های نخبگان در عرصه کمک به خودکفایی نیروهای مسلح، به کار گرفته شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، احمد محمدی زاده استاندار بوشهر در مراسم رونمایی از دستاوردهای نیروی دریایی ارتش در بوشهر، گفت: شرکت‌های دانش بنیان و فناور برای ارتقای نیرو‌های مسلح ظرفیت بالایی دارند و استفاده از این ظرفیت همیشه تاکید رهبر معظم انقلاب بوده است.

او افزود: استان بوشهر نیز آماده هرنوع حمایتی برای پیوستن نوآوری دانش‌بنیان‌ها به صنایع دریایی است.

استاندار بوشهر گفت: امیدوارم اتفاقی که امروز در بوشهر افتاد در نقاط دیگر نیز رخ دهد و توانمندی‌های نخبگان برای کمک به خودکفایی نیروهای مسلح بسیج شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر نیز گفت: شرکت‌های دانش بنیان می‌توانند در همه عرصه‌های کشور از جمله راهبردی و دفاعی اثرگذار باشند.

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری ادامه داد: اگر بتوانیم دریا را در همه حوزه‌ها از جمله اقتصادی، دفاعی و امنیتی از یک نظام واره دانایی محور برخوردار کنیم، در منظومه قدرت بین المللی قدرت و جایگاه تزلزل نیافتنی خواهیم یافت و می‌توانیم در مهندسی آینده جهان، نقشی مهم ایفا کنیم.

او افزود: در ساحت‌های گوناگون سطحی و زیرسطحی و تولیدات دانش بنیان دریایی که تجهیزات و چه قطعات، دارای توانمندی تولیدات به روز و پیشرفته شویم که این امر مورد تاکید رهبری است.

امام جمعه بوشهر گفت: ما باید در تمامی عرصه‌های سخت افزار و نرم افزار جایگاهی داشته باشیم که چشم جهان به ایران باشد.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.