سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهدای تمبر خالق پیشانی‌بند رزمندگان اسلام به موزه خرمشهر

خالق پیشانی‌بند رزمندگان اسلام تقدیم موزه دفاع‌مقدس خرمشهر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، تمبر یادبود محمدمنصور واحدی، خالق و طراح پیشانی‌بند رزمندگان اسلام در دوران دفاع‌مقدس توسط سید محمد عبودزاده مدیر روابط‌عمومی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان تقدیم موزه دفاع مقدس خرمشهر شد.

هادی زرانژادیان،  مدیر روابط‌عمومی موزه دفاع‌مقدس خرمشهر گفت: «محمدمنصور واحدی» خالق و طراح پیشانی‌بند رزمندگان اسلام در دوران دفاع‌مقدس بود که برای گرامیداشت یاد و نامش در سال ۱۳۹۱ اقدام به انتشار تمبری با همین مضمون شده بود.

او افزود: این تمبر مزین به تصویر هنرمند ارزشی «منصور واحدی» و پیشانی بند «یا زهرا (س)» به رنگ سبز است که توسط اداره‌‍کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان در مدت دو ماه طراحی و همزمان با ایام فاطمیه چاپ شد.

مدیر روابط‌عمومی موزه دفاع‌مقدس خرمشهر گفت: یک قاب از این تمبر یادبود به موزه دفاع‌مقدس خرمشهر اهداء شد تا به محتوای غرفه‌ها اضافه شده و در معرض بازدید مخاطبان قرار گیرد.

مدیر روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان، هدف از طراحی و انتشار تمبر خالق پیشانی‌بند رزمندگان اسلام را مستندنگاری در ميراث معنوی، استخراج گنجينه‌های ناب معنوی موجود در انقلاب اسلامی و معرفی آن‌ها عنوان کرد .

سیدمحمد عبودزاده افزود:تمبر خالق پیشانی‌بند رزمندگان اسلام از اقلام ارزشمند موزه‌ای به‌شمار می‌آید که برای نمایش در موزه جنگ خرمشهر و معرفی زیبائی‌های هنر معنوی دفاع‌مقدس در معرض دید راهیان نور و گردشگران دفاع‌مقدس قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.