سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهردار اهواز:

قایل به تعطیلی میدان میوه و تره بار الغدیر اهواز نیستم، حتی اگر اعدامم کنند

امینی گفت: دستگاه‌های نظارتی در گذشته برای ساماندهی میدان میوه و تره بار الغدیر اهواز کوتاهی کردند، اما برای خوشامد کسی آن را تعطیل نمی‌کنیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رضا امینی شهردار اهواز گفت: همه دستگاه‌های نظارتی وظیفه دارند با تعریف ساز و کاری دست واسطه‌ها و دلالان میوه در میدان الغدیر که موجب افزایش قیمت میوه می‌شود را قطع کنند.

او افزود:، ولی من قائل به تعطیلی این میدان برای رونق میدان میوه و تره بار مرکزی نیستم حتی اگر اعدامم کنند.

امینی ارتباط میان میدان میوه و تره بار مرکزی و میدان میوه الغدیر را دچار تعارض عنوان کرد.

در اهواز بین میدان میوه و تره بار الغدیر با سابقه حدود ۳۵ سال و میدان مرکزی میدان میوه و تره بار که به تازگی احداث شده تعارض وجود دارد که همواره این ۲ با چالش جدی مواجه بوده اند.

شهردار اهواز یادآور شد که احداث میدان مرکزی میوه و تره بار با حمایت‌های اشتباه دستگاه‌های خارج از شهرداری در اهواز ایجاد شده است.

رضا امینی گفت: میدان میوه و تره بار الغدیر دارای تعارض مالکیتی و مناقشه اقتصادی جدی است و این موضوع اهرمی برای به تعطیلی کشاندن آن شده است.

این مقام مسئول افزود: شهرداری و دستگاه‌های نظارتی در گذشته برای ساماندهی میدان میوه و تره بار الغدیر کوتاهی کرده اند و باید با متخلفان در این میدان برخورد قاطع شود، ولی برای خوش آمد کسی، جای دیگر را تعطیل نمی‌کنیم.

انتهای پیام/ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.